Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Forumleden,

ALS IK EEN mod installer Loopt Het Spel rossen enorm.

IK gebruig SAMI V1.1 NL IMG Tool 2.0

Hopelijk Kan een van jullie mij helpen.

JulianL

Bewerkt: door JulianL
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is.

dan krijg ik dit altijd te zien 02184349.png beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is.

dan krijg ik dit altijd te zien 02184349.png beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0

Wat staat er in je "Read Me" file.

Boven aan staat wat voor versie het is.

Meestal staat dat hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

Geplaatst:

Wat staat er in je "Read Me" file.

Boven aan staat wat voor versie het is.

Meestal staat dat hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas

;) er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal ;)

Geplaatst:

;) er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal ;)

Daar horen ze wel. Er is een map genaamd program files. Daar moet het in.

Geplaatst:

Daar horen ze wel. Er is een map genaamd program files. Daar moet het in.

weet ik ook... maar tijdens patchen zegt ie dat ie niet kan zelvde toen ie op ''C'' stont maar nu staat ie op ''D''

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...