JulianL Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Beste Forumleden, ALS IK EEN mod installer Loopt Het Spel rossen enorm. IK gebruig SAMI V1.1 NL IMG Tool 2.0 Hopelijk Kan een van jullie mij helpen. JulianL Bewerkt: 20 mei 2010 door JulianL Reageren
Beagle Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. dan krijg ik dit altijd te zien beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0 Reageren
jedikaal Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. dan krijg ik dit altijd te zien beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0 Wat staat er in je "Read Me" file. Boven aan staat wat voor versie het is. Meestal staat dat hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Mogelijk heb je V2 van SA en moet je downgraden. Als het dan nog niet werkt raad ik je aan geen SAMI te gebruiken aangezien dit buggy is. dan krijg ik dit altijd te zien beejte vervelend en ik wil mddoen heb v2.0 Wat staat er in je "Read Me" file. Boven aan staat wat voor versie het is. Meestal staat dat hier C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal Reageren
Fezz Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal Daar horen ze wel. Er is een map genaamd program files. Daar moet het in. Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 er zay helemaal geen uitleg bij en heb het geinstleert op D[d] maar niks wertk C is bestuuring systeem daar hooren geen spellen thuis normaal Daar horen ze wel. Er is een map genaamd program files. Daar moet het in. weet ik ook... maar tijdens patchen zegt ie dat ie niet kan zelvde toen ie op ''C'' stont maar nu staat ie op ''D'' Reageren
jedikaal Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Als ik jou was zou ik hier even kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.