Tjapie Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Bij mij is het dit: Ik vind het alleen nergens op slaan dat ze de laagste score als basisscore nemen. Bij de meeste (zoals ook bij mij) word volgens Windows de algehele snelheid van de PC tegengehouden door de harde schijf, omdat dit geen SSD is, maar dat slaat natuurlijk nergens op Oh, en @ Wesley, ze hebben nu de maximale score 7,9 gemaakt, zodat modernere computers later ook nog in deze schaal kunnen worden gebruikt. Dus de snelste computer van nu krijgt maar een 7,9 omdat er over een paar jaar een computer is die sneller is. En als die dan een 10 haalt denkt Microsoft dat de ontwikkeling van PC's stopt en ze niet sneller worden ofzo? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dat score systeem heb ik niet. Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Dat score systeem heb ik niet. Waarom post je dan hier? Overigens is deze score alleen te vinden op Vista en Windows 7. Bij Windows XP is dit systeem niet aanwezig. Mensen die nog op XP draaien kunnen dus stoppen met zoeken. Bewerkt: 22 mei 2010 door Sprunk Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dat zal het wel zijn, ik heb XP Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 30 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 LOL hoe kom jij aan 1,0? heb jij z'n slechte PC Reageren
moechy Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 JE kan er ook even bijzeggen dat dit niet voor XP werkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.