Jump to content

No. 3 (TBOGT)


jvj

Recommended Posts

Hoi, ik doe alle TBOGT missies 100%. En NO. 3 is de laatste die ik nog 100% moet halen. Eén probleem: er is een doelstelling en die heet 'followed close' (= dicht gevolgd). Ik heb al misschien 50 keer deze missie gedaan maar aangezien er een hoop vuil ligt op de vluchtroute springt mijn auto soms in het water of blijft hij achter. Maar ik heb het ook al een paar keer succesvol kunnen volgen, dacht ik. Uiteindelijk missie gedaan, ik denk in mezelf 'nu heb ik dicht gevolgd en heb ik 100%' maar nee! Het is nog steeds niet goed!

Hoe dicht moet je eigenlijk volgen?

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik doe alle TBOGT missies 100%. En NO. 3 is de laatste die ik nog 100% moet halen. Eén probleem: er is een doelstelling en die heet 'followed close' (= dicht gevolgd). Ik heb al misschien 50 keer deze missie gedaan maar aangezien er een hoop vuil ligt op de vluchtroute springt mijn auto soms in het water of blijft hij achter. Maar ik heb het ook al een paar keer succesvol kunnen volgen, dacht ik. Uiteindelijk missie gedaan, ik denk in mezelf 'nu heb ik dicht gevolgd en heb ik 100%' maar nee! Het is nog steeds niet goed!

Hoe dicht moet je eigenlijk volgen?

JVJ

Op hoeveel procent ben je gekomen?

100% halen in deze missie lijkt me erg moeilijk.

Je moet namelijk erg dicht bij je mede-racers blijven in achtervolging en je auto moet volgens mij ook onbeschadigd zijn.

En binnen een bepaalde tijd. En tijd is juist het probleem heb ik gemerkt.

De 2 anderen rijden niet genoeg door heb ik het idee van.

Link to comment
Delen op andere websites

Op hoeveel procent ben je gekomen?

100% halen in deze missie lijkt me erg moeilijk.

Je moet namelijk erg dicht bij je mede-racers blijven in achtervolging en je auto moet volgens mij ook onbeschadigd zijn.

En binnen een bepaalde tijd. En tijd is juist het probleem heb ik gemerkt.

De 2 anderen rijden niet genoeg door heb ik het idee van.

Aangezien ik zowat elke uitdaging aan kan, gebruik ik toch een trainer. Zonder trainer kan ik het ook, maar dan zou ik echt ontzettend veel tijd verliezen aan al die 100% missies.

Met de trainer haal ik alles binnen de tijd, omdat ik me teleporteer vanaf het begin van de missie tot de auto's. En mijn wagen raakt niet beschadigt omdat godmode aanstaat. Eerder stond de godmode al uit, en toen had ik 20% schade, wat betekend dat ik toch nog geslaagd was in dat onderdeel.

Ik moet alleen ontzettend veel plankgas geven zonder één fout te maken en dat is onhaalbaar. De hele route plankgas doe ik niet, ik laat me ook uitbollen en dan vind ik dat ik nog voldoende dicht bij de gebroeders Kibbutz zit...

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

je hoeft niet perse super hard te rijden maar wel dat je bij hun blijft mocht het niet bij die boten luken rijd dan eerst een stukje naar achter en spring dan met de auto doe het zo ook bij de anderen

Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals al in de vorige posts werd gezegt: je moet niet met je topsnelheid over al dat vuilnis gaan rijden je kan beter afremmen dan te botsen en weer Brucie te moeten inhalen. :Y

Trouwens dit is zeker niet de moeilijkste missie om 100% te halen. :puh:

Hier heb je nog een tutorial. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...