joskeeeee Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Hoi, Ik heb een aantal mods geïnstalleerd met SAMI het gaat over ambulance, politie en brandweer het ging allemaal goed netjes gedaan, toen gta sa opgestart maar staan de mods niet in het spel geen van allen. Computer opnieuw opgestart, mods opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat ook niet met nieuwe game starten.g Kan iemand mij vertellen wat er misschien is fout gegaan? Mvg, Jos
joskeeeee Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Het is overigens een crack werkt op iso, verder geen mp ofiets. Nooit wat aan de settings veranderd.
Djmaddox Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 We mogen het hier niet over illegaal verkregen dingen hebben.
joskeeeee Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Daar gaat het verder ook niet over maar over de mods? Btw ik heb het spel gekocht maar cd werkte niet meer vandaar iso.
Rinaldootje Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Zo iets kunnen wij niet controleren. Je kan wel zeggen dat je de CD hebt maar dat hij het niet meer doet. Jammer, maar je moet een nieuwe CD kopen. Cracks voor games zijn illegaal. En hier op het forum wordt niet over het illegaal spelen van games gepraat.
gta master 1 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Zo iets kunnen wij niet controleren. Je kan wel zeggen dat je de CD hebt maar dat hij het niet meer doet. Jammer, maar je moet een nieuwe CD kopen. Cracks voor games zijn illegaal. En hier op het forum wordt niet over het illegaal spelen van games gepraat. Kleine fix, cracks op games zijn 100% legaal, zolang je maar zelf in bezit bent van een legaal aangekochte kopie van de game. Pas met illegaal verkregen games zijn cracks illegaal. Toch mogen we je niet verder helpen. Ik had iemand ook al een keer eerder geholpen met een crack en kreeg er gelijk 20% warn voor (Wat ik zelf nog steeds wat overdreven vindt). De reden was dat cracks vooral bij illegale downloads gebruikt worden en dus mogen we er niemand bij hepen.
Beagle Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Wij kunnen niet controleren of jij daadwerkelijk het spel in bezit hebt.
Recommended Posts