Jump to content

[WIP|SA|CLEO] Phone Service

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Revolution-Designer presenteert

psbanner1.jpg

Verouderde post! Scroll naar onderen voor meer info!

Beschrijving:

Deze mod laat je gebruik maken van speciale diensten van je vrienden. Dit kun je doen door je telefoon te gebruiken. Tot nu toe is alleen Emmet nog maar beschikbaar. Hij kan je, tot nu toe, 2 wapens verkopen voor een goedkope prijs. Wanneer je hem opbelt maak je een afspraak met hem op de parkeerplaats van Unity Station, als je daar aankomt kun je wapens van hem kopen vanuit zijn auto's kofferbak. (Idee uit GTA IV) Er zijn nog wel wat schoonheidsfoutjes zoals een tekst die niet klopt of wapens die niet goed zijn geplaatst. Dit zal allemaal opgelost zijn wanneer ik de mod zal releasen.

Media:

screen8tk.jpg

screen3so.jpg

screen2qp.jpg

screen10o.jpg

screen7m.jpg

screen9q.jpg

Downloads:

Beta Versie:

>GTAGarage<

>Megaupload<

>Mediafire<

Deze post is drastisch verouderd en meer recentere informatie is te vinden op GTAForums en/of GTAGarage, volg de volgende links naar het topic op GTAForums en de mod pagina op GTAGarage:

GTAForums: >Link<

GTAGarage: >Link<

Bewerkt: door Revolution-Designer
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

35

• Bierbuikje

6

• Basssss

6

• Alexxxxxxxxxx

6

Geplaatst:

Leuk gedaan, ga zo door. :) Trouwens, met welke toets open je dat menu? :bier:

Bedankt, je opent het menu met *

De volgende service gaat waarschijnlijk homie support worden, waarbij een aantal homies je komen helpen. :)

Geplaatst:

Misschien een idee. Om in iedere grote stad iemand te maken die wapens verkoopt, anders moet je iedere keer naar unity station gaan.

Geplaatst:

Mag ik meehelpen met de MOD?

Ik denk niet dat Revolution-Designer op het moment hulp nodig heeft (hij heeft het ook niet gevraagd..).

Mooie modificatie RD, ziet er al echt goed uit. Mooi menu, tekst, leuk dat je gebeld wordt met dialoog.. Wapens liggen ook erg cool in de kofferbak en het switchen er tussen ziet er ook mooi uit :)! Misschien is het een idee een groter busje te gebruiken zodat je meer ruimte hebt en dat je zelf de kofferbak open kan doen met een animatie en dergelijke. Keep it up :tu:!

Geplaatst:

Nee, volgens mij heb je geen scripting ervaring dus daar heb ik weinig tot niks aan. Je mag wel ideeën voor een nieuwe service posten in dit topic.

Misschien een idee. Om in iedere grote stad iemand te maken die wapens verkoopt, anders moet je iedere keer naar unity station gaan.

Goed idee, heb je misschien suggesties wie in San Fierro of Las Venturas wapens kan kopen?

Ik denk niet dat Revolution-Designer op het moment hulp nodig heeft (hij heeft het ook niet gevraagd..).

Mooie modificatie RD, ziet er al echt goed uit. Mooi menu, tekst, leuk dat je gebeld wordt met dialoog.. Wapens liggen ook erg cool in de kofferbak en het switchen er tussen ziet er ook mooi uit :)! Misschien is het een idee een groter busje te gebruiken zodat je meer ruimte hebt en dat je zelf de kofferbak open kan doen met een animatie en dergelijke. Keep it up :tu:!

Bedankt Beagle, het busje zou een goed idee zijn maar ik hou het toch liever op de auto. Ik kan er makkelijk nog een paar wapens in zetten. De animatie is een leuk idee maar ik hou het liever op een CLEO mod.

Ik zat dus te denken aan 'homie support' met deze nieuwe service kun je Sweet opbellen en vervolgens stuurt hij 2 homie in een auto naar je toe. Verder weet ik nog geen nieuwe services.

Iemand nog suggesties?

Geplaatst:

Zeer mooie modificatie Rev. Leuk dat je je hier nog mee bezig houdt. De screens zien er in ieder geval goed uit. Misschien een 911 service?

Geplaatst:

Doe het dan ook in de dunbevolkte gebieden waar geen Ammu-Nations zijn, zoals in Bayside en Las Payasadas. ;)

Geplaatst:

Zeer mooie modificatie Rev. Leuk dat je je hier nog mee bezig houdt. De screens zien er in ieder geval goed uit. Misschien een 911 service?

Dat klinkt ook goed, goede suggestie BB. Hier ga iets mee doen denk ik. :)

Of eten bestellen =D

Dat klinkt wel leuk maar ik denk niet dat het erg praktisch is.

Doe het dan ook in de dunbevolkte gebieden waar geen Ammu-Nations zijn, zoals in Bayside en Las Payasadas. ;)

Goed idee, dat ga ik zeker uitwerken maar eerst wil ik Emmet afronden en vervolgens de 'Homie Support' maken.

Ik heb de AK47 toegevoegd aan Emmet's service en wat tekst aangepast:

screen2hms.jpg

Geplaatst:

Wat gebeurd er als je belt terwijl je er dicht bij in de buurt staat? Spawnt die dan spontaan of komt hij al rijdend?

Geplaatst:

Wat gebeurd er als je belt terwijl je er dicht bij in de buurt staat? Spawnt die dan spontaan of komt hij al rijdend?

Daar heb ik nog geen eens aan gedacht, wanneer je al op de parkeerplaats bent en belt spawnt hij spontaan. Dit zal ik aanpassen. bedankt voor de opmerking Dutchy!

Geplaatst:

Misschien kun je om je het zelf makkelijk te maken het volgende doen.

Stel iemand belt en hij staat al op Unity Station dan laat je Sanny net zolang checken tot hij uit een bepaalde sphere is. Als de speler dan zo ver weg is dat niet te zien is dat de auto gespawned wordt laat je de dealer je opbellen met 'I'm at Unity Station, come over' of iets in die trant.

Geplaatst:

Misschien kun je om je het zelf makkelijk te maken het volgende doen.

Stel iemand belt en hij staat al op Unity Station dan laat je Sanny net zolang checken tot hij uit een bepaalde sphere is. Als de speler dan zo ver weg is dat niet te zien is dat de auto gespawned wordt laat je de dealer je opbellen met 'I'm at Unity Station, come over' of iets in die trant.

Zoiets heb ik gedaan omdat wanneer ik hem spawn als ik ver weg ben, de auto en Emmet op andere coördinaten spawnen. Nu staat er een marker op de map bij Unity Station en wanneer ik zo'n 100 meter bij de parkeerplaats vandaan ben spawnt de auto met Emmet, dan werkt het wel goed. Ik kan dus gewoon de radius van de code wat verhogen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...