Revolution-Designer Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3 // Je vraagt een random (willekeurig gekozen) getal op tussen de 1 en de 3. :next // Nieuwe label wait 0 // Wachten voor de if if not 1@ == 1 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 1 is jf @plaats1 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats1, bijvoorbeeld Unity Station // Hier heb je twee keer te maken met NIET. Als het cijfer NIET 1 is, mocht dat niet zo zijn dan:.. Dit is een dubbele ontkenning. Komt erop neer dat als het cijfer WEL 1 is dat hij dan naar @Plaats 1 gaat. if not 1@ == 2 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 2 is jf @plaats2 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats2, bijvoorbeeld Grove Street if not 1@ == 3 // Als ... NIET ... 1@ het cijfer 3 is jf @plaats3 // Mocht de bovenstaande bewering (if...) niet kloppen, dan ... ga naar de label @Plaats3, bijvoorbeeld Market Dome // De betekenis van JF is jump_if_else, ga naar ..._als_anders. Bedankt BB, ik begrijp het nu en heb het ook toegepast. Alles werkt nu, maar toch is er nog een bug. Wanneer ik niet op een van de 3 locaties ben spawnt de auto met homies altijd bij de Mullholland Intersection. Dit is de code: :SWEETCHECK wait 0 if and 80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2494.8962 -1669.6705 radius 10.0 10.0 80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1663.9026 -1053.1453 radius 25.0 25.0 80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 834.3215 -1796.3851 radius 15.0 15.0 jf @SWEET2 0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3 jump @SWEET00 :SWEET00 wait 0 if not 1@ == 1 jf @SWEET02 if not 1@ == 2 jf @SWEET03 if not 1@ == 3 jf @SWEET04 Er zijn nu 3 plaatsen waar de auto met homies gespawnt kan worden: Grove Street Mullholland Intersection Santa Maria Beach Ook heb ik een optie toegevoegd om de afspraak met Emmet te annuleren dit kan door simpelweg weer op de * toets te drukken. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3 Misschien heb ik deze code verkeerd begrepen en betekent het een willekeurig getal 'tussen' 1 en 3. Kortom, altijd 2. Probeer eens dit. 0209: 1@ = random_int_in_ranges 0 4 En dan doe je voor de zekerheid (dat hij altijd ergens spawnt) de optie 0 en 4 er ook nog bij. :SWEET00 wait 0 if not 1@ == 0 jf @SWEET02 if not 1@ == 1 jf @SWEET02 if not 1@ == 2 jf @SWEET03 if not 1@ == 3 jf @SWEET04 if not 1@ == 4 jf @SWEET04 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 0209: 1@ = random_int_in_ranges 1 3 Misschien heb ik deze code verkeerd begrepen en betekent het een willekeurig getal 'tussen' 1 en 3. Kortom, altijd 2. Probeer eens dit. 0209: 1@ = random_int_in_ranges 0 4 En dan doe je voor de zekerheid (dat hij altijd ergens spawnt) de optie 0 en 4 er ook nog bij. :SWEET00 wait 0 if not 1@ == 0 jf @SWEET02 if not 1@ == 1 jf @SWEET02 if not 1@ == 2 jf @SWEET03 if not 1@ == 3 jf @SWEET04 if not 1@ == 4 jf @SWEET04 Bedankt, nu werkt het goed. Ik heb het 2 keer geprobeerd en de 2e keer was het al gelijk een andere locatie. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Misschien is leuker dat je hem eerst moet bellen en dat je moet zeggen laat maar zitten ofzo.. Bewerkt: 23 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Vanmiddag heb ik Windows opnieuw geïnstalleerd en daarbij mijn beide harde schijven geformatteerd. Hierbij heb ik per ongeluk de Phone Service bestanden verwijderd. Het is nu dus dood, 700 regels aan script foetsie. Helaas. Bewerkt: 24 mei 2010 door Revolution-Designer Reageren
Fezz Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Dit is zo jammer, het had een mooie mod kunnen worden. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 (bewerkt) Ik heb de bestanden wel terug gekregen met zo'n speciaal programma maar de bestanden waren corrupt (niet goed). Ik probeer het nu nog een keer met een ander programma. Mod officieel dood. Bewerkt: 24 mei 2010 door Revolution-Designer Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Jammer, het leek me een erg leuke mod Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Als je nou mij had laten meehelpen had ik een kopie gehad en had je nu nog verder kunnen gaan Kan je niet opnieuw scripten? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Als je nou mij had laten meehelpen had ik een kopie gehad en had je nu nog verder kunnen gaan Lol Kan je niet opnieuw scripten? Zoiets neemt enorm veel tijd in beslag denk ik. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Zoiets neemt inderdaad veel tijd in beslag, daarbij heb ik amper nog de motivatie om dit opnieuw te scripten. Ik ben ondertussen ook al bezig met een nieuwe mod. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Gebruik anders DYOM, als een soort submissie. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Wat?! Waarom zou ik in hemelsnaam DYOM gaan gebruiken als ik zelf prima kan scripten? Gewoon scripten vind ik ook vele malen leuker dan dat. En laat dit topic alsjeblieft zakken, ik heb geen zin om telkens hier weer nutteloze vragen te gaan beantwoorden. Reageren
Beagle Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Revolution-Designer heeft besloten Sannybuilder weer aan te zetten en opnieuw te beginnen met Phone Service, ondanks dat de bestanden verdwenen zijn. Veel succes RD . *zaak geopend* Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Bedankt Beagle. Alvast twee screens van mijn progressie: Het eerste plaatje laat een nieuwe toevoeging zien. Wanneer je vlakbij of bij Unity Station bent en Emmet belt, maak je een afspraak met hem in een steegje vlakbij de Police Station van LS. Dit voorkomt dat je Emmet ziet spawnen als je hem belt bij Unity Station. Ik heb ook een nieuwe service bedacht voor Mike Toreno: Wanneer je hem belt heb je 50% kans dat hij je wanted level helemaal weghaalt maar je hebt ook 50% kans dat je een ster extra krijgt. Wat dachten jullie hiervan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.