game~skater Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik zat laatst ook met zo'n idee in mijn hoofd om zo iets te maken, maar waarschijnlijk ligt het beter bij jou in de hand. Dat van Mike denk ik dat het een goed idee is, maar de kans dat ie hem weg haalt op 33% zetten. Dat van die ster erbij zou ik niet doen. Misschien kan je Cesar gebruiken voor het sturen van een wagen naar keuze? Niet gelijk alle auto's erin zetten, maar misschien een paar low-riders en een paar street racers. Of alle auto's van die wanted list? Veel succes in ieder geval! Reageren
Basssss Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Goed dat je dit idee voortzet, dat Mike idee is wel leuk, maar als je een extra ster krijgt kun je hem net zo goed nog eens bellen waardoor die extra ster geen effect had. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Bedankt voor de reacties, op GTAForums waren er ook al veel ideeen voor Cesar die je een auto kan brengen. Waarschijnlijk ga ik dat ook scripten. Het idee van Toreno ga ik zeker uitwerken, misschien is het een goed idee om hem maximaal 3 sterren weg te kunnen laten halen. Dat idee van een extra ster laat ik achterwege. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik vond de Pizza-bezorgdienst anders ook wel een leuk idee. Om je health bij te vullen. Misschien een idee dat je Woozi kunt bellen dat 'ie je een heli stuurt die je naar een willekeurige, door de speler gekozen plek brengt. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik vond de Pizza-bezorgdienst anders ook wel een leuk idee. Om je health bij te vullen. Misschien een idee dat je Woozi kunt bellen dat 'ie je een heli stuurt die je naar een willekeurige, door de speler gekozen plek brengt. Woozie's idee is wel leuk, maar die pizza met health lijkt me niet erg goed. Het gaat er om dat je een vriend belt, niet een de service van een winkel ofzo. Ik wil nu eerst Emmet's service perfectioneren en vervolgens de service van Cesar maken. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Vriend die werkt bij de pizzashop bellen voor een pizza? :awesome: Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Vriend die werkt bij de pizzashop bellen voor een pizza? :awesome: Het moet wel een vriend zijn die je hebt leren kennen in de storyline of gewoon personages uit het verhaal. Reageren
Fezz Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Vriend die werkt bij de pizzashop bellen voor een pizza? :awesome: tekst OG Loc. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Vriend die werkt bij de pizzashop bellen voor een pizza? :awesome: tekst OG Loc. En wat voor service moet hij je dan kunnen bieden? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Vriend die werkt bij de pizzashop bellen voor een pizza? :awesome: tekst OG Loc. En wat voor service moet hij je dan kunnen bieden? OG Loc heeft gewerkt bij de Burger Shot, slimmerik. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik heb de homie support service bijna af en wil waarschijnlijk morgen versie 1.0 releasen. Je hebt nu de mogelijkheid om Sweet te bellen, hij probeert iets voor je te regelen en belt later terug. Na even wachten belt hij je op en vertelt hij je waar je naartoe moet gaan. Er zijn 3 locaties: Grove Street, Mullholland Intersection en Santa Maria Beach. De locaties worden automatisch gekozen door het script. Wanneer je aankomt op de gegeven locatie stappen de homies uit de Greenwood en voegen zich bij je groep. Misschien ga ik meer locaties toevoegen, maar dat komt pas in latere versies. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 En wanneer wordt hij gereleased ? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 En wanneer wordt hij gereleased ? Gister, ik heb hier geen downloadlinks neergezet omdat er (bijna) geen interesse is. >Megaupload< >Mediafire< >GTAGarage< (Nog niet goedgekeurd) Handleiding is in het engels, ook is het nog een beta versie. Eventuele bugs kunnen in dit topic gemeld worden. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Cool, ik ga eerst eten en daarna test ik hem uit KUTGW Reageren
Basssss Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik zal kijken of ik hem ook eens deze week kan uitproberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.