Fezz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 ik heb interesse, alleen Cleo doet het niet. Maar toch wil ik het zien. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 ik heb interesse, alleen Cleo doet het niet. Maar toch wil ik het zien. Alsjeblieft, een gameplay video: Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Echt mooi gemaakt RD. Ik heb hem meteen uitgeprobeerd en alles werkt tot nu toe pefect. KUTGW Reageren
game~skater Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ziet er heel mooi uit, maar Sweet's service zou ik niet ergens laten neer planten, ik zou zelf zeggen dat je het terug brengt dat na een halve minuut je back up arriveerd. ook zou ik het tussen 2 gesprekken in, dus zoals met Mike dat ie belt ofzo, een langere pauze doen. Dit komt denk ik realistischer over denk ik, Ook zou je misschien tussen de gesprekken met dezelfde persoon ook een pauze kunnen doen, dus niet dat je binnen 0:30 minuten 6 mensen als back up hebt. Het zijn maar ideetjes, misschien kan je er iets mee. KUTGW Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ziet er heel mooi uit, maar Sweet's service zou ik niet ergens laten neer planten, ik zou zelf zeggen dat je het terug brengt dat na een halve minuut je back up arriveerd. ook zou ik het tussen 2 gesprekken in, dus zoals met Mike dat ie belt ofzo, een langere pauze doen. Dit komt denk ik realistischer over denk ik, Ook zou je misschien tussen de gesprekken met dezelfde persoon ook een pauze kunnen doen, dus niet dat je binnen 0:30 minuten 6 mensen als back up hebt. Het zijn maar ideetjes, misschien kan je er iets mee. KUTGW Inderdaad, dat lijkt me ook realistischer. Dit zal allemaal aangepast worden in de hogere versies. Je kunt trouwens niet gelijk weer een service gebruiken nadat je om backup hebt gevraagd. Je kunt dit pas weer doen wanneer beide homies dood zijn. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Wat ook misschien leuk is bij Emmet's service is dat je het wapen voor normale prijs moet kopen als je het nog niet hebt, en als je het wapen al hebt, dat je dan de kogels moet kopen voor een goedkopere prijs (dan moet er wel 'ammo' bij de naam van het wapen komen te staan). Als je het niet goed snapt, moet je eens bij de wapenwinkel (Ammu-Nation?) in GTA IV kijken, daar heb je ook zo'n systeem. Voor de rest mooie mod! Bewerkt: 9 juni 2010 door Donald F. Duck Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Wat ook misschien leuk is bij Emmet's service is dat je het wapen voor normale prijs moet kopen als je het nog niet hebt, en als je het wapen al hebt, dat je dan de kogels moet kopen voor een goedkopere prijs (dan moet er wel 'ammo' bij de naam van het wapen komen te staan). Als je het niet goed snapt, moet je eens bij de wapenwinkel (Ammu-Nation?) in GTA IV kijken, daar heb je ook zo'n systeem. Voor de rest mooie mod! Dit is wel een goed idee, ik heb al erg veel goede ideeën gekregen dus ik zal kijken of deze ook verwerkt kan worden in de volgende versie. Ik moet namelijk ook nog allemaal nieuwe services toevoegen. Ik heb nu een optie toegevoegd dat je Emmet's en Sweet's service alleen in Los Santos kan gebruiken. Ook ben ik van plan een alternatieve versie toe te voegen waarbij je services unlocked door missies te voltooien. Het is namelijk erg onlogisch dat je meteen in het begin van de storyline Toreno, Emmet of Cesar kunt bellen terwijl je hem geen eens kent. Maar dit is een optie waar je voor kan kiezen bij het installeren. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Heel erg mooi gemaakt Reageren
Kratod Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Leuk gedaan, ga zo door. Trouwens, met welke toets open je dat menu? Bedankt, je opent het menu met * De volgende service gaat waarschijnlijk homie support worden, waarbij een aantal homies je komen helpen. Laat ze dan in een auto naar je toe komen(4 man als eht kan). Een voorbeeld hiervan is GTA Vice city ! MVG. Kratod Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Dit topic was ik al bijna vergeten. Ik heb sinds de laatste update hier ongelooflijk veel nieuwe dingen toegevoegd. Ik ben ondertussen al bezig met de 3e versie, ik heb hier niks meer gepost aangezien ik veel actiever ben op GTAForums.com Bekijk het topic en download versie 0.2! GTAForums - Topic GTAGarage - Download In het topic kun je de feature lijst bekijken voor alle huidige services en progress! Bewerkt: 24 juli 2010 door Revolution-Designer Reageren
game~skater Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Fuck-a-duck! :O Dit is echt een geweldige mod, had geen zin om een account op GTAF.com te maken. Het is echt perfect uitgewerkt. Heb je misschien een open source file? Zodat ik het kan bekijken? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Fuck-a-duck! :O Dit is echt een geweldige mod, had geen zin om een account op GTAF.com te maken. Het is echt perfect uitgewerkt. Heb je misschien een open source file? Zodat ik het kan bekijken? Hehe, perfectionist he. Waar moet ik aan denken bij een open source file? Reageren
game~skater Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 De *.txt file, niet de *.CS. Want anders is ieder label een :NONAME_1 en zo. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 De *.txt file, niet de *.CS. Want anders is ieder label een :NONAME_1 en zo. Alsjeblieft: Source Gelieve wel credit geven als je het gebruikt voor je eigen mod. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Nu ik hier toch bezig ben zal ik eerst eens even een enorme update geven. Watch closely! Alles is direct gekopieerd van GTAForums.com Feature List: Version 0.3 Services: All services from version 0.2 will be featured in version 0.3 ofcourse. Taxi Service: You can now call a taxi who will bring you to a selected location. Many locations will be added. All new services will be added in the list! Bug Fixes/Improvements: The 911 service has been improved. Emmet's Service features a new weapon, the molotov. Bug fixed for Sweet's Service. Any bug fixes or improvements will be added to the list! Version 0.2 Services: Emmet's Service: Emmet will offer you 3 different weapons, a Pistol, Tec9 and AK47. This service can only be used in Los Santos. Sweet's Service: Sweet will give you 2 homies for your gang. They have a Tec9 and AK47. This service can only be used in Los Santos. Toreno's Service: Toreno will remove your wanted level if it's 3 stars or lower. Can be used anywhere. Cesar's Service: Cesar will bring you a car to escape in. This service can only be used in San Fierro. 911 Emergency Station: When you call 911 you can choose from Police, Fire Department or Paramedics. Can be used anywhere. Bug Fixes/Improvements: When buying weapons from Emmet, money will decrease instead of increasing. Emmet's weapon choose system has been improved. Emmet can now spawn at 2 different places. Homie support will now send 2 homies to you on foot. Services are now being unlocked throughout the storyline. Can be used at laptops and desktop PC's Version 0.1 (Beta) Services: Emmet's Service: Emmet will offer you 3 different weapons, a Pistol, Tec9 and AK47. This service can only be used in Los Santos. Sweet's Service: Sweet will tell you where to go for your support. The support contains 2 homies with a Tec9 and AK47. This service can only be used in Los Santos. Toreno's Service: Toreno will remove your wanted level if it's 3 stars or lower. Can be used anywhere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.