Jump to content

[WIP|SA|CLEO] Phone Service

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb net je script bekeken, ziet er mooi uit.

Nou was ik net aan mijn "deadcheck" aan het controleren, door middel van een bom laten ontploffen met de actor in de buurt. :puh:

En toen kwam ik op een ideetje voor jou: Misschien kan je ook een service maken van 8 Ball, dat een onderdaan van hem je een oudere auto, zoals een clover of tampa of zo brengt met een bom erin?

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

35

• Bierbuikje

6

• Basssss

6

• Alexxxxxxxxxx

6

Geplaatst:

Heb net je script bekeken, ziet er mooi uit.

Nou was ik net aan mijn "deadcheck" aan het controleren, door middel van een bom laten ontploffen met de actor in de buurt. :puh:

En toen kwam ik op een ideetje voor jou: Misschien kan je ook een service maken van 8 Ball, dat een onderdaan van hem je een oudere auto, zoals een clover of tampa of zo brengt met een bom erin?

Dat klinkt goed, een public service voor 8-ball garages. Bedankt, dit ga ik uitwerken. :bier:

Geplaatst:

Hans, ik heb het natuurlijk al genoeg op MSN gezegd: fantastisch, het ziet er mooi en leuk uit; ik ga 'm nog eens proberen. Keep it up :tu:!

Geplaatst:

Hans, ik heb het natuurlijk al genoeg op MSN gezegd: fantastisch, het ziet er mooi en leuk uit; ik ga 'm nog eens proberen. Keep it up :tu:!

Awesome!

Ik heb trouwens weer updates gegeven, de 8-Ball service is nu klaar, Emmet's service heeft 2 nieuwe wapens en ondertussen ben ik ook nog bezig met Woozie's service. Bekijk het allemaal hier: >Klik<

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Even een kleine update van versie 0.3 voor de liefhebbers:

Version 0.3

Services:

• Alle services uit versie 0.2 zijn uiteraard ook te vinden in versie 0.3
  • Taxi Service: Hiermee kun je een taxi bellen die je naar verschillende locaties kan brengen.
  • 8-Ball Service: Deze service laat je een auto bestellen met ingebouwde tijdbom. De auto kost $750 en wanneer de bomb is geactiveerd heb je 10 seconden om weg te wezen.
  • Woozie's Service: Woozie kan je een helikopter met 2 triad gangleden sturen om je te helpen in een gevecht.
  • Pizza Delivery: Je kunt hiermee een pizza bestellen, er zijn 3 soorten en worden gebracht door een well stacked pizza medewerker op een pizzaboy.

Bug Fixes/Improvements:

• De 911 service is verbeterd.
  • Emmet's service heeft 2 nieuwe wapens: Granaten en Molotovs.
  • Bug fixed voor Sweet's service.

Er worden geen services meer toegevoegd aan versie 0.3 aangezien ik waarschijnlijk morgen of Woensdag ga releasen. Hierna begin ik met versie 1.0 die een paar verassende services zal toevoegen.

Bewerkt: door Revolution-Designer
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Beetje grote bump na zo'n 3 maanden maar ik was benieuwd of iemand de mod nog heeft gebruikt of gespeeld en enige bugs heeft gevonden? Ik ben de laatste tijd nogal inactief geweest maar ben van plan weer wat te scripten en begin graag met de volledige versie van 0.3 van Phone Service.

Geplaatst:

Beetje grote bump na zo'n 3 maanden maar ik was benieuwd of iemand de mod nog heeft gebruikt of gespeeld en enige bugs heeft gevonden? Ik ben de laatste tijd nogal inactief geweest maar ben van plan weer wat te scripten en begin graag met de volledige versie van 0.3 van Phone Service.

Ik wil wel tester worden?

Geplaatst:

Ik wil wel tester worden?

Download de 0.3 Alpha versie en post hier bugs, glitches, onduidelijkheden of andere problemen die je tegenkomt tijdens het gebruiken van de mod. Gebruik de volgende link om naar de downloadpagina te gaan: >Link<

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zou leuk zijn als je deze hoofdpost nog eens update, al heb je quotes in het Engels. Volgens mij heb je nog niet de helft van de features hier laten zien, wat toch jammer is. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...