Kratod Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Hallo, ik heb vandaag GTA Episode from Liberty city gekocht. Nu wilde ik multie player gaan doen met de deel Ballad of gay Tony. Maar ik moet een account maken en dat gaat neit zo goed. Kan iemand een tutor of link plaatsen metde juiste tutor over het beginnen online spellen? Al vast bedankt! MVG. Kratod Reageren
jvj Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Hallo, ik heb vandaag GTA Episode from Liberty city gekocht. Nu wilde ik multie player gaan doen met de deel Ballad of gay Tony. Maar ik moet een account maken en dat gaat neit zo goed. Kan iemand een tutor of link plaatsen metde juiste tutor over het beginnen online spellen? Al vast bedankt! MVG. Kratod Wat gaat er dan niet goed? Beschrijf eens wat je ziet. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Wat voor account moet je maken? Een social club account of een LIVE account? Reageren
Kratod Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Als ik wil beginnen met spellen staat er dat ik moet inlogen emt mijn live acount. Ik zie dta neit zo goed, want de letter zijn zo lekker klein. Maar het lukt me niet echt MVG. Kratod Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Doe je het op een console of pc?? Reageren
Kratod Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik heb naar XBOX help centrale gebeld en het is me toch gelukt! Ik wil iedereen bedankten die moeite voor me deed. MVG. Kratod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.