Killastyle Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Yo, Zou het mogelijk zijn dat er een Kilometer Teller in het spel gemaakt kan worden? Ik wil wel graag weten hoe snel de auto nou eigenlijk gaat (in KM p uur). Ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen, dus deed ik het maar hier Peace, Killa Reageren
Vinewood Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 nu zijn de tools er nog niet voor, ander zou het best gemaakt kunnen worden. hoort dit niet in het moddig forum ! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 in de ps2 versie is dat niet mogelijk op de pc misschien weer wek aks er een mod voorkomt, ik help het je hopen Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Hoort in het modding forum thuis. Wordt verplaatst. Reageren
Bizzie Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 jawel zo een tool bestaat al kijk maar op www.gtasanandreas.net en daar kun je hem denk ik ook downloaden ( de telle geeft de snelheid aand in km/h en in mp/h) Reageren
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) cool ik ga hem nu uittesten ik hep hem al geinstaleerd edit: hij doet het niet ik hep alles uitgepakt en ingesteld en toen op load mod gedrukt maar hij doet het niet :angry: of moet je eerst dat instellingen sgerm wegdrukken (ga dat nu proberen) edit2: nog steeds niet :angry: :crying: Bewerkt: 22 juni 2005 door marty Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Hier staat ie: Site [Edit door PatrickW:] Normaal gesproken zijn links naar andere GTA download sites niet toegestaan op het forum, maar voor deze mod maken we een speciale uitzondering(na overleg met admin). De reden hiervoor is dat dit een bijzondere mod is, waar iedereen naar uit heeft gekeken, en het is een GTAnet.com exclusieve mod, dus we mogen hem niet in onze eigen database hosten. Aan deze beslissing kunnen geen rechten worden ontleend bij andere MODS. Links naar externe GTA sites zijn en blijven verboden. Reageren
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) ja die hep ik ook genomen maar hij doet het egt niet er staat in de handleiding dat je op load mod moet drukken maar dan gebeurt er nix edit: 200ste bericht Bewerkt: 22 juni 2005 door marty Reageren
josie Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Je moet denk ik een nieuwe game starten. Reageren
burpicane Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 alles werkt hier hoor dus ligt toch egt aan jou heb je alles van alleen lezen Reageren
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 @josie ja ik hep niew game want mijn savegames doen het nog steeds niet @burpicane bedoel je hem van alleen lezen afhalen of jiust erop zetten? Reageren
TopCat Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 san andreas moet afstaan als je dan load drukt dan start het spel van zelf op Reageren
bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 hij doet het nog steeds niet gtasa staat niet aan en als ik op load mod druk dat gebeurt en nog steeds nix Reageren
LouNGeR Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Wow koel, hij is er al!! Ik ging al kijken of het mogelijk was om de source-code van Spookie's Mod voor VC om te bouwen naar SA, maar dat heeft hij zelf al blijkbaar gedaan. Hopelijk brengt hij voor deze ook de Sourcecode uit BTW, het werkt bij mij prima, en hoef geen new-game te doen! Reageren
denracer Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 gaat teller gaat niet verder dan precies 270 terwijl er 300 op teller staat :angry: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.