Jump to content

M 249 (Tbogt)


jvj

Recommended Posts

Hoi!

In tbogt is er een nieuw wapen: de Advanced MG oftewel de M249. Het is een zwaar machinegeweer voor bestormingen. Je kan van ver mikken en je hebt een lader van 200 kogels. Een lastig ding aan het wapen is dat het niet echt nauwkeurig schiet. Het is een excellent wapen om in Maisonnette of Hercules wat schade aan te richten op zo'n grote mensenmassa (wat wil je met een lader van 200 kogels :puh: ) Maar voor in een gevecht is het zo goed als waardeloos.

Wat vinden jullie ervan?

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er wel eens mee geschoten bij 'n vriend van me. Niet echt effectief, maar wat verwacht je dan van zo'n wapen?

Als je kon liggen, dan zou de Advanced SMG wel een stuk accurater zijn.

Kan hem zelf alleen nog niet krijgen, aangezien ik een stomme fout had gemaakt...

Ik had per ongeluk m'n Live - account van m'n PC verwijderd, en daarbij dus ook al m'n safe games... :bonk:

Bewerkt: door SnelheidsManiak
Link to comment
Delen op andere websites

De Advanced MG is wel redelijk accuraat... Wanneer je er maar een paar kogeltjes per keer mee afvuurd. Bij lange stromen aan kogels word het minder accuraat, om vervolgens helemaal niks meer te kunnen raken.

Link to comment
Delen op andere websites

De Advanced MG is wel redelijk accuraat... Wanneer je er maar een paar kogeltjes per keer mee afvuurd. Bij lange stromen aan kogels word het minder accuraat, om vervolgens helemaal niks meer te kunnen raken.

Ja das waar, maar dan neem ik toch liever mijn gouden smg.

Link to comment
Delen op andere websites

De Advanced MG is wel redelijk accuraat... Wanneer je er maar een paar kogeltjes per keer mee afvuurd. Bij lange stromen aan kogels word het minder accuraat, om vervolgens helemaal niks meer te kunnen raken.

Ja das waar, maar dan neem ik toch liever mijn gouden smg.

De Gouden Micro SMG is ook helemaal niet zo accuraat hoor, als je er langer achter elkaar mee schiet, hetzelfde geval met de Advanced MG.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gouden ding is leuk maar lijkt te schieten met 'rapid fire'

Is een SMG niet altijd een wapen dat schiet met 'rapid fire'? Of verwar ik nu dat begrip met een ander begrip? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het hét ultieme Rambo wapen. Het is inderdaad niet heel accuraat maar voor mij hoeft dat ook niet.

Lekker in een club wachten totdat de politie binnenstormt, rustig achter je dekking wachten totdat er drie of vier man achter elkaar staan - en sprayen maar. Lekker in blindfire doelloos knallen. :engel:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een groot wapen die er erg sterk uitziet maar hij richt niet zoveel schade aan, is niet erg accuraat en je doet er veel langer over om iemand te vermoorden dan met bijv. een Gold SMG :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een groot wapen die er erg sterk uitziet maar hij richt niet zoveel schade aan, is niet erg accuraat en je doet er veel langer over om iemand te vermoorden dan met bijv. een Gold SMG :engel:

Dat bedoel ik ja... maar altijd wel fun voor massavernietiging in een nachtclub :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoel ik ja... maar altijd wel fun voor massavernietiging in een nachtclub :D

Duswilt dat zeggen dat je toch enig nut ziet in het wapen, dus is het niet waardeloos, zoals je zelf hebt gezegt.

Zelf schiet ik maar amper met de M249, ik vind het leuker om met een 9mm wat loos headshots uit te voeren of om gewoonweg de Sticky Bombs en de machtige AA-12 te gebruiken. Maar elk wapen heeft wel zijn nut :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoel ik ja... maar altijd wel fun voor massavernietiging in een nachtclub :D

Duswilt dat zeggen dat je toch enig nut ziet in het wapen, dus is het niet waardeloos, zoals je zelf hebt gezegt.

Zelf schiet ik maar amper met de M249, ik vind het leuker om met een 9mm wat loos headshots uit te voeren of om gewoonweg de Sticky Bombs en de machtige AA-12 te gebruiken. Maar elk wapen heeft wel zijn nut :puh: .

Ik ben meer van de P90(Assault SMG) Het is misschien een klein ding en die vorm is niet erg intimiderend. Maar hij heeft wel kracht, accuratie en ik loop er graag mee :puh: Leuk om daarmee Bahama Mamas te overvallen :engel:

In de missie Boulevard Baby _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...