Jump to content

M 249 (Tbogt)


jvj

Recommended Posts

Ik ben meer van de P90(Assault SMG) Het is misschien een klein ding en die vorm is niet erg intimiderend. Maar hij heeft wel kracht, accuratie en ik loop er graag mee :puh:

Ben ik het mee eens. ;)

Vind ik ook veel fijner dan de Micro SMG en de normale SMG, vooral vanwege de grotere magazijn en zijn accuratesse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de M 249 in TBOGT nog redelijk schiet als ik gehurkt zit.

Ik vind het meer een close-combat wapen dan een verre-afstands.

Aangezien je dichtbij de vijand makkelijk uitschakelt.

De P90 vind ik ideaal maar het is vervelend dat je er geen Drive-By mee kan doen en anderen kunnen dan wel.

De AA 12 vind ik het vetste wapen, en dan wel de originele versie en die die onrealistische Explosieve minutie.

Hij heeft namelijk dezelfde kracht als een Assault Shotgun maar dan langzamer.

Ik vind hem ideaal in close-combats.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedoel ik ja... maar altijd wel fun voor massavernietiging in een nachtclub :D

Duswilt dat zeggen dat je toch enig nut ziet in het wapen, dus is het niet waardeloos, zoals je zelf hebt gezegt.

Zelf schiet ik maar amper met de M249, ik vind het leuker om met een 9mm wat loos headshots uit te voeren of om gewoonweg de Sticky Bombs en de machtige AA-12 te gebruiken. Maar elk wapen heeft wel zijn nut :puh: .

Ik ben meer van de P90(Assault SMG) Het is misschien een klein ding en die vorm is niet erg intimiderend. Maar hij heeft wel kracht, accuratie en ik loop er graag mee :puh: Leuk om daarmee Bahama Mamas te overvallen :engel:

In de missie Boulevard Baby _O_

In die eerste missie was ik direct dol op dit geluidsgedempte, soepel snel precies wapen. Het was echt gewoon een wapen om mooie headshots recht tussen de ogen te geven :D

Link to comment
Delen op andere websites

onrealistische Explosieve minutie.

Om even optopic te blijven, ik ben inderdaad ook geen fan van de Advanced MG/M249. Geef mij maar een M4 of AK-47 in dat slot.

Dat filmpje kende ik al.

Maar die Explosies zijn daar lang niet zo groot als in TBOGT. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...