p-p Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) hallo iedereen, ik was bezig met een paramedic missie, en ik was op level 8 waarneer plotseling een politie net over degene rijdt die ik op moet halen... hierna was dezepatient natuurlijk dood, en moest ik dus stoppen. Nou vroeg ik me af, moet ik nu zodra ik weer een nieuwe paramedic start weer bij level 1 beginnen, of kan ik door met waar ik stopte, level 8? Ik hoor het wel, Alvast bedankt, p-p Bewerkt: 21 mei 2010 door p-p Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 (bewerkt) Jammergenoeg moet je helemaal opnieuw beginnen. Tip: Doe de missie in Angel pine. De afstand tussen ziekenhuis en patiënt is dan het kleinst. Bewerkt: 21 mei 2010 door Rinaldootje Reageren
p-p Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 ok, ja dat dacht ik helaas al, ik heb alleen de missie ook gedaan in angel pine, en dat duurt (alsnog) zo lang... maar ik heb hem al wel een keer gehaald, alleen had ik daarna per ongeluk mijn savegame verwijdert nou ja, bedankt iniedergeval Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.