TekaLoca Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 een hint: in de krant staat dat hij ergens mee bezig was, maar dat niet heeft af kunnen maken Ik vind het niet man. En ik heb editie 53 van de krant. En dat artikel van LR' staat in 52ste op internet staat ook niks.. alleen dat ie overleden was in zijn slaap. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordycorba Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 daan geef ik het antwoord wel ff: hij was een boek aant schrijven, staat in editie 213 die van 1914 >>> Door Kai-ShockWave: Je mag een nieuwe vraag stellen.. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Dat wist ik nie! 'T zou vast 'memories of a gunslinger' heten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordycorba Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 ja zoiets zou leuk zijn. In welk gebied ligt de 3e schat van de treasure hunter challenge? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 ja zoiets zou leuk zijn. In welk gebied ligt de 3e schat van de treasure hunter challenge? Tumbleweed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordycorba Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 correct vraag is aan jou Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Wat is het doel van Seth Biars? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Wat is het doel van Seth Biars? Een schat vinden, zodat hij rijk wordt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Wat is het doel van Seth Biars? Een schat vinden, zodat hij rijk wordt. Jepp , aan jou nu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Aan hoeveel bankovervallen heeft John Marston meegedaan, waarvan The Bureau weet heeft? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 40 Hij zegt ook erbij dat hem verteld werd dat hij bij 50 een prijs kreeg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 40 Hij zegt ook erbij dat hem verteld werd dat hij bij 50 een prijs kreeg Juist. Ik dacht net dat deze iets moeilijker was, omdat het (dacht ik toch?) tijdens een rit verteld wordt die je kan overslaan en velen dat doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Het wordt verteld tijdens een cutscene en ritten waarbij je zelf te paard zit kun je niet overslaan welke plaats in Mexico blijft na 'an appointed time' nog steeds in handen van het leger? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordycorba Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 dat ene fort da je moest veroveren van het leger? ben de naam ff kwijt maar je moet er voor de reyes rebel outfit vife vinger filet spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 ik wil de naam Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts