Jump to content

Red Dead Redemption Quiz


Fiegel5

Recommended Posts

  • Reacties 418
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • viccard

    53

  • TekaLoca

    43

  • Jimmiefitz

    41

  • Die Hard

    31

Oeh oeh! die weet ik !

Johnson zegt dat als jack iets slechts doet, john hem moet straffen, doet hij het nog een keer, zwaarder straffen

John vind echter dat hij jack moet uitleggen waarom het niet mag

Link to comment
Delen op andere websites

Toen de spoorlijn kwam en om Tumbleweed heen ging verhuisde iedereen naar steden zoals Armadillo met spoorlijnen

Daardoor werd Tumbleweed verlaten en gingen bandieten en outlaws hun schuilplaats maken van Tumbleweed

Link to comment
Delen op andere websites

Bizons kom je ieder keer weer tegen, ook al schiet je ze allemaal neer. Er is natuurlijk wel de achievement Manifest Destiny maar echt uitsterven doen die dieren nooit.

Ik denk dat het eerder de schaap is. Ik heb er ooit eentje dood geschoten en verder nooit weer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bizons kom je ieder keer weer tegen, ook al schiet je ze allemaal neer. Er is natuurlijk wel de achievement Manifest Destiny maar echt uitsterven doen die dieren nooit.

Ik denk dat het eerder de schaap is. Ik heb er ooit eentje dood geschoten en verder nooit weer gezien.

Een gastje zei dat ze moesten stoppen ofzoiets met het doden van de Buffalo's omdat ze gingen uitsterven enz. Dus volgens mij heeft dinges gelijk xd

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat inderdaad om de Achievement Manifest Destiny (die ik al heb gehaald :engel: )

Waar je alle Buffalo's moet doden. Je komt ze daarna in SP niet meer tegen.

Volgende voor Dakendak.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...