viccard Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 Dat hij een echte cowboy aan het worden is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Wat zegt Bonny tege Jack waardoor Jack antwoord dat hij denk dat het niet waar is, maar dat ze toch bedankt is? offtopic: wanneer is dat dan? want ik heb de aftiteling al gezien, maar bonnie en jack nog niet met elkaar zien praten... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Bonny is toch de vrouw in het begin van het spel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 ja, maar in in de missie "The outlaw returns" spreken Jack en Bonnie tegen elkaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Komt er nog antwoord of mijn antwoord goed is? Anders stel ik wel een nieuwe vraag >>> Door Kai-ShockWave: Je mag een nieuwe vraag stellen want dit duurt te lang. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Hey, hij heeft niet eens een pb gestuurd, dus nee, hij mag niet. Het antwoord is trouwens fout. >>> Door Kai-ShockWave: Er staat duidelijk in de hoofdpost dat de vraagsteller binnen 3 dagen moet reageren anders mag er een nieuwe vraag gesteld worden.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Goed dan, een makkelijke Welk personage draagt twee revolvers? (maar gebruikt er eigenlijk maar 1) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 John? :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Goed dan, een makkelijke Welk personage draagt twee revolvers? (maar gebruikt er eigenlijk maar 1) Leigh Johnson Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Goed dan, een makkelijke Welk personage draagt twee revolvers? (maar gebruikt er eigenlijk maar 1) Leigh Johnson Goed zo! John? :$ Schaam je! Hij is voor Dakendak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Wat zegt Bonny tegen John waardoor John antwoord dat hij denk dat het niet waar is, maar dat ze toch bedankt is? Ik had in m'n vorige vraag verkeerde namen gebruikt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 (bewerkt) Volgens mij: Je wordt ooit nog eens een echte rancher Bewerkt: 29 augustus 2010 door viccard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Nee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 De regel van 3 posts per dag geldt nog steeds. (Behalve voor de vragensteller). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Misschien een tip? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts