Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Peking of Frankrijk (Parijs dacht ik?) zag hij wel zitten.
Hayte Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 En dan was er ook nog Londen. Maar twee van de drie reken ik wel goed. Jouw beurt.
Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Welke online gang hideout zit niet in de 360 versie, maar wel in de PS3 versie?
Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Solomon's Folly. Correct, hij is voor jou.
Die Hard Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Sorry voor de late reactie, maar hier is dan toch de vraag: Wat wordt er allemaal door de mensen (dus niet de gamers, maar de peds van het spel) gespot in Tumbleweed? Noem 3 dingen. Bewerkt: 30 mei 2010 door Die Hard
Die Hard Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Laat ik zeggen: wat beweren mensen te hebben gezien in Tumbleweed. Bewerkt: 30 mei 2010 door Die Hard
DingKing Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Een kannibaal? (Dat was toch daar?) Ok ik heb ff RDR opgestart en ik heb gehoord dat het spoken/geesten waren! Bewerkt: 31 mei 2010 door DingKing
Die Hard Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Een kannibaal? (Dat was toch daar?) Ok ik heb ff RDR opgestart en ik heb gehoord dat het spoken/geesten waren! Nog eentje.
DingKing Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Een kannibaal? (Dat was toch daar?) Ok ik heb ff RDR opgestart en ik heb gehoord dat het spoken/geesten waren! Nog eentje. Nog eentje... Geesten + Spoken + Schaduwen?
Hayte Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet?
Die Hard Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? In principe is het één en dezelfde, ik maak het jullie iets makkelijker: Raadpleeg de eerste krant die je in Armadillo kan kopen.
DingKing Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? In principe is het één en dezelfde, ik maak het jullie iets makkelijker: Raadpleeg de eerste krant die je in Armadillo kan kopen. Heb ik gedaan! Er staat: spririts of dead, ghosts, fairy's. Dat is dus mijn antwoord xD
Die Hard Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? In principe is het één en dezelfde, ik maak het jullie iets makkelijker: Raadpleeg de eerste krant die je in Armadillo kan kopen. Heb ik gedaan! Er staat: spririts of dead, ghosts, fairy's. Dat is dus mijn antwoord xD Volgende vraag is voor jou.
Recommended Posts