Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Peking of Frankrijk (Parijs dacht ik?) zag hij wel zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 En dan was er ook nog Londen. Maar twee van de drie reken ik wel goed. Jouw beurt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Welke online gang hideout zit niet in de 360 versie, maar wel in de PS3 versie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Solomon's Folly. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Solomon's Folly. Correct, hij is voor jou. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Sorry voor de late reactie, maar hier is dan toch de vraag: Wat wordt er allemaal door de mensen (dus niet de gamers, maar de peds van het spel) gespot in Tumbleweed? Noem 3 dingen. Bewerkt: 30 mei 2010 door Die Hard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Wat bedoel je precies met gespot? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Laat ik zeggen: wat beweren mensen te hebben gezien in Tumbleweed. Bewerkt: 30 mei 2010 door Die Hard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Een kannibaal? (Dat was toch daar?) Ok ik heb ff RDR opgestart en ik heb gehoord dat het spoken/geesten waren! Bewerkt: 31 mei 2010 door DingKing Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Een kannibaal? (Dat was toch daar?) Ok ik heb ff RDR opgestart en ik heb gehoord dat het spoken/geesten waren! Nog eentje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Een kannibaal? (Dat was toch daar?) Ok ik heb ff RDR opgestart en ik heb gehoord dat het spoken/geesten waren! Nog eentje. Nog eentje... Geesten + Spoken + Schaduwen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? In principe is het één en dezelfde, ik maak het jullie iets makkelijker: Raadpleeg de eerste krant die je in Armadillo kan kopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? In principe is het één en dezelfde, ik maak het jullie iets makkelijker: Raadpleeg de eerste krant die je in Armadillo kan kopen. Heb ik gedaan! Er staat: spririts of dead, ghosts, fairy's. Dat is dus mijn antwoord xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Wilt iemand mij hier a.u.b. het verschil tussen spoken en geesten uitleggen? O.o >>> Door Visser23: Graag via PB uitleggen dan..<<< Er was ook goud gespot, niet? In principe is het één en dezelfde, ik maak het jullie iets makkelijker: Raadpleeg de eerste krant die je in Armadillo kan kopen. Heb ik gedaan! Er staat: spririts of dead, ghosts, fairy's. Dat is dus mijn antwoord xD Volgende vraag is voor jou. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts