FGras Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Meer mensen hier die nog wat dagen extra moeten wachten omdat de special edition overal te laat is? balen: dit is m: Reageren
Johhny_Flodder Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Bij de Bart Smit hadden ze voor de Xbox360 de limited edition liggen. Helaas hadden ze niet die van de PlayStation 3. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik had de special edition gepre-orderd. Je kunt alleen de Deadly- Assassin Outfit pas krijgen nadat je een paar taken hebt gedaan. En de soundtrack is nergens te vinden? Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik heb de limited edition niet, want ik kon kiezen tussen de gewone of de speciale (op dag van afhaling, donderdag). Voor de gewone kon ik hem direct meenemen, de limited moest ik tot dinsdag wachten... Reageren
Isic Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik had de special edition gepre-orderd. Je kunt alleen de Deadly- Assassin Outfit pas krijgen nadat je een paar taken hebt gedaan. En de soundtrack is nergens te vinden? Lees flyer goed je moet op internet doen. Klik hier moet het. Moet zelfde email als van je online account waar je code hebt geactiveerd. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik heb de gewone editie gepre-ordered. Deze heb ik inmiddels, en mij werd verteld dat ik volgende week moest bellen naar de winkel. Dan krijg ik een code waarin je dus de spullen die in de Limited Edition zitten. Gewoon zonder extra te betalen. Geniaal Reageren
RDRLOVER Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) ik heb maar 50 euro ong. betaalt voor de limited edition en krijg um op de dag van release binnen Bewerkt: 22 mei 2010 door GTA4LOVER Reageren
FGras Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Yes, kan vandaag me limeted edition ophalen!!!! Das sneller dan verwacht!!! :D: D Reageren
pilot Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Ik heb de code ingevoerd en mijn warhorse verschijnt niet bij consumablesen en de Golden Guns kan ik ook al nergens vinden. Kan je het pas later in het spel krijgen ofzo? Bewerkt: 2 juni 2010 door pilot Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 De codes moet je vóór dat je een nieuwe game begint invoeren. Als je al bezig bent met de storyline en je voert de codes in dan komen ze niet in het huidige spel. Pas als je een nieuwe game start. Reageren
Fedmas Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik vraag me af waar ik de PC versie kan vinden, is deze er? Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Ik vraag me af waar ik de PC versie kan vinden, is deze er? Die is (nog) niet uit. Ik denk dat over een half jaar tot een jaar de PC versie uit is. Reageren
Fedmas Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 He jammer, dan wachten we nog even Reageren
pilot Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) De codes moet je vóór dat je een nieuwe game begint invoeren. Als je al bezig bent met de storyline en je voert de codes in dan komen ze niet in het huidige spel. Pas als je een nieuwe game start. Daar lag het aan ja, foutje. Dankje. Bewerkt: 2 juni 2010 door pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.