Jump to content

[RDR] Special Edition

Recommended Posts

Geplaatst:

Meer mensen hier die nog wat dagen extra moeten wachten omdat de special edition overal te laat is?

balen:

dit is m:

Geplaatst:

Bij de Bart Smit hadden ze voor de Xbox360 de limited edition liggen. Helaas hadden ze niet die van de PlayStation 3. :-(

Geplaatst:

Ik had de special edition gepre-orderd. Je kunt alleen de Deadly- Assassin Outfit pas krijgen nadat je een paar taken hebt gedaan.

En de soundtrack is nergens te vinden?

Geplaatst:

Ik heb de limited edition niet, want ik kon kiezen tussen de gewone of de speciale (op dag van afhaling, donderdag). Voor de gewone kon ik hem direct meenemen, de limited moest ik tot dinsdag wachten...

Geplaatst:

Ik had de special edition gepre-orderd. Je kunt alleen de Deadly- Assassin Outfit pas krijgen nadat je een paar taken hebt gedaan.

En de soundtrack is nergens te vinden?

Lees flyer goed je moet op internet doen.

Klik hier moet het. Moet zelfde email als van je online account waar je code hebt geactiveerd.

Geplaatst:

Ik heb de gewone editie gepre-ordered. Deze heb ik inmiddels, en mij werd verteld dat ik volgende week moest bellen naar de winkel. Dan krijg ik een code waarin je dus de spullen die in de Limited Edition zitten. Gewoon zonder extra te betalen. Geniaal :D

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb maar 50 euro ong. betaalt voor de limited edition :puh: en krijg um op de dag van release binnen :D

Bewerkt: door GTA4LOVER
  • 2 weken later...

Ik heb de code ingevoerd en mijn warhorse verschijnt niet bij consumablesen en de Golden Guns kan ik ook al nergens vinden. :? Kan je het pas later in het spel krijgen ofzo?

Bewerkt: door pilot
Geplaatst:

De codes moet je vóór dat je een nieuwe game begint invoeren.

Als je al bezig bent met de storyline en je voert de codes in dan komen ze niet in het huidige spel. Pas als je een nieuwe game start.

Geplaatst:

Ik vraag me af waar ik de PC versie kan vinden, is deze er?

Die is (nog) niet uit. Ik denk dat over een half jaar tot een jaar de PC versie uit is.

De codes moet je vóór dat je een nieuwe game begint invoeren.

Als je al bezig bent met de storyline en je voert de codes in dan komen ze niet in het huidige spel. Pas als je een nieuwe game start.

Daar lag het aan ja, foutje. :clown: Dankje. ^_^

Bewerkt: door pilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...