Jump to content

[RDR] Ga jij Red Dead Redemption halen?

Red Dead Redemption  

66 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij Red Dead Redemption halen?

• Ja, ik haal hem meteen! / Ik heb hem al.
      25
    • Ja, maar ik koop hem later pas.
      14
    • Ik twijfel nog.
      4
    • Nee, de game spreekt me niet zo erg aan.
      2
    • Ik beschik niet over een PS3 of Xbox360.
      13
    • Anders... (reageer in topic)
      8

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

2

• FireFighter

2

• marcootje

1

• Zwerver

1

Geplaatst:

Ik haal hem niet meteen, te duur. Maar dit is zeker een spel die in mijn collectie moet. :bier:

Ja het is een duur spel , ik betaalde 55 euro maar ik heb wel limited edition

MAAR ZEKER HET GELD WAARD :engel:

Geplaatst:

Ik twijfel of de game daadwerkelijk €60,- waard is. Kan iemand die hem al heeft gespeeld even wat meer vertellen over de game? Ik zit echt sterk te twijfelen. :puh:

Geplaatst:

Ik twijfel of de game daadwerkelijk €60,- waard is. Kan iemand die hem al heeft gespeeld even wat meer vertellen over de game? Ik zit echt sterk te twijfelen. :puh:

Tsja, ik zit er nog niet zo heel ver in, maar ik vind hem prachtig. Veel mogelijkheden zoals Blackjack, poker, en natuurlijk de western games. Daarnaast zijn er duels, kan je onbekende mensen helpen, vele missies spelen. Er zijn zeker genoeg dingen om te doen in het spel. Het is zoals GTA IV, alleen dan een grote map (voor zover ik weet). Het ziet er allemaal prachtig uit, en is het zeker waard. :D

Geplaatst:

Tsja, ik zit er nog niet zo heel ver in, maar ik vind hem prachtig. Veel mogelijkheden zoals Blackjack, poker, en natuurlijk de western games. Daarnaast zijn er duels, kan je onbekende mensen helpen, vele missies spelen. Er zijn zeker genoeg dingen om te doen in het spel. Het is zoals GTA IV, alleen dan een grote map (voor zover ik weet). Het ziet er allemaal prachtig uit, en is het zeker waard. :D

Dan zal ik hem maar eens bestellen. =D

Bedankt Visser! :tu:

Geplaatst:

Helaas, moet nog even wachten op de pc-versie die waarschijnlijk in het najaar in de schappen ligt. (Hopelijk eerder, maar dat lijkt mij niet. :puh:)

Geplaatst:

Ik wacht nog even tot de zomervakantie, nog ongeveer 5 weken. Intussen zal ik het nog met BFBC2 moeten doen. :)

Cheers :bier:

paul007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...