Jump to content

[RDR] Ga jij Red Dead Redemption halen?

Red Dead Redemption  

66 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij Red Dead Redemption halen?

• Ja, ik haal hem meteen! / Ik heb hem al.
      25
    • Ja, maar ik koop hem later pas.
      14
    • Ik twijfel nog.
      4
    • Nee, de game spreekt me niet zo erg aan.
      2
    • Ik beschik niet over een PS3 of Xbox360.
      13
    • Anders... (reageer in topic)
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil wel, maar "ik beschik niet over een PS3 of XBOX360".

Ik vind het eigenlijk wel stom dat ze vaak eerst voor andere consoles uitgeven. Zo is alles al ontdekt, en is het voor de pc-gamers ook minder boeiend om te spelen. Want je weet toch al hoe vanalles gaat gebeuren en zo.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

2

• FireFighter

2

• marcootje

1

• Zwerver

1

Geplaatst:

Ik wil wel, maar "ik beschik niet over een PS3 of XBOX360".

Ik vind het eigenlijk wel stom dat ze vaak eerst voor andere consoles uitgeven. Zo is alles al ontdekt, en is het voor de pc-gamers ook minder boeiend om te spelen. Want je weet toch al hoe vanalles gaat gebeuren en zo.

Zolang je niet naar filmpjes gaat kijken blijft het spel altijd boeiend om te spelen en kun je alsnog alles zelf ontdekken. Laat je gewoon niet verleiden door allerlei gameplay filmpjes of iets dergelijks want dan is het inderdaad geen verassing meer. De PC versie verschijnt gerust wel, maar waarschijnlijk pas na een half jaar net zoals gta 4.

Ontopic: Ik heb op " Ja, ik haal hem meteen! / Ik heb hem al" gestemd. Had hem gepre-orderd en ontving de game op de release dag. :dans:

Geplaatst:

Ik ga hem halen na de examens. Nu ben ik toch nog bezig met BF: BC2, Assasin's Creed II en GTA IV opnieuw uit te spelen. :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:

Woensdag men laatste examen, en direct er na ga ik het halen, en het is echt supermoeilijk om alleen de korte samenvatting van reviews te lezen om niets te weten te komen over de verhaallijn :duh:

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...