maarte41 Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Toen je je op gtagames kon aanmelden deed ik dat de eerste keer, maar toen de computer vroeg of ik me voortaan automatisch wou aanmelden heb ik per ongeluk nee gedrukt en nu moet ik me altijd opnieuw aanmelden. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me automatisch aanmeld? Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Toen je je op gtagames kon aanmelden deed ik dat de eerste keer, maar toen de computer vroeg of ik me voortaan automatisch wou aanmelden heb ik per ongeluk nee gedrukt en nu moet ik me altijd opnieuw aanmelden. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik me automatisch aanmeld? Vink gewoon dat hokje van ''onthoud me'' Reageren
maarte41 Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Dan word ik nog niet onthouden. Ik denk dat het komt omdat toen ik me de eerste keer aanmeldde kruiste ik onthoud me aan, toen vroeg de computer zelf of hij me moest onthouden en toen kruiste ik nee aan. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Dan word ik nog niet onthouden.Ik denk dat het komt omdat toen ik me de eerste keer aanmeldde kruiste ik onthoud me aan, toen vroeg de computer zelf of hij me moest onthouden en toen kruiste ik nee aan. Tjah daar had je jah moeten klikken want doordat jij nee hebt gedaan onthoud hij je niet nee!Maar ik weet dan ook niet hoe het weer goed moet! Reageren
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Hm.. Je bent niet de enigste met dat probleem. Ik heb het ook, maar ik gebruik dan Firefox die het wel onthoud. Ik hoef dan alleen nog op 'Login' te drukken. Reageren
Synchro Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb het zo... -Login en verwijder de link van je favorieten( gtagames ) Dan zet het terug(toevoegen) en dan normaal als je daar op klikt tot je dan vanzelf aangemeld bent! Zo is het bij mij toch! Reageren
X-TX Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Als je Norton hebt kun je met 'Norton Password Manager' je wachtwoord enzo ook laten onthouden. En als je nog geen beruik maakt van Mozilla Firefox kun je die tip van MClaw beter volgen. Want Firefox heeft ook zo iets als Password Manager. Reageren
T@rget Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Hm.. Je bent niet de enigste met dat probleem. Ik heb het ook, maar ik gebruik dan Firefox die het wel onthoud. Ik hoef dan alleen nog op 'Login' te drukken. Ja heb ikke ok wel jammer dak ook op login moet klikken wand ik ben zo iemand die daar niet aan denkt @ Probleem als je het heel graag wil je browser opnieuw instaleren Bewerkt: 23 juni 2005 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.