Jump to content

[RDR] Een manier om makkelijk geld te verdienen .

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een manier gevonden om ''snel'' en makkelijk geld te verdienen in RDR , als je liever geen cheats gebruikt :

1. Roep je paard op : Pijltje naar boven .

2. Rij naar een plek een stuk van de stad / en weg af zodat er geen sheriffs achter je aan komen .

3. Kill je paard en snij het vel eraf .

4. Doe dit een aantal keer .

5. Breng het naar de winkel en voor elk stuk vel krijg je rond de $4 of $5 dollar .

Aangezien je niet veel geld nodig hebt voor een nieuw safehouse , kan je na ong. 10 tot 20 paardevellen een nieuw safehouse kopen . :dans:

GTA4LOVER/RDRLOVER

Bewerkt: door GTA4LOVER
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rienie

4

• Sentasi

3

• Visser23

3

• vice infernusX

3

Geplaatst:

Tsja.. Je kan ook gewoon de missies spelen, allemaal beesten doden en daarvan het vel en vlees afhalen. Daarnaast kan je ook vogels neerschieten waarvan je de veren op pakt. Als je in een missie bent kan je de dode lichamen even doorzoeken, vaak hebben deze geld bij zich. Zo zijn er genoeg manieren om aan geld te komen.

Geplaatst:

Wat ook erg goed helpt is het collecten van bounty's. Als je iemand levend aflevert krijg je ruim $120 per keer.

Geplaatst:

Ga opzoek naar de goudstaven. $100 per staaf

en ze zijn niet zo moeilijk te vinden.

Geplaatst:

Nee ik heb een echte band met mijn paard net zoals een echte cowboy betaamt ik zie het dan ook niet zitten om mijn paard afteslachten, zelfs terwijl ik nu in geldnood zit. :puh:

Geplaatst:

Als ik geld nodig heb doe ik gewoon poker. Gewoon té makkelijk. Als je één keer verhoogt folden ze al.

Geplaatst:

Ik snap poker niet, nooit gedaan. :7 Als je het me kort en krachtig kan uitleggen, graag. :puh:

Geplaatst:

laten we het zo zeggen :

gewoon elke keer raisen zoals Hayte al zei . dan folden ze = ze stoppen er gewoon mee en daardoor krijg jij al het geld wat in is gezed voor dat ze gefold hebben :dans:

Geplaatst:

Ik heb niet zo'n zin om dat te proberen ookal zit ik in geldnood sins ik

Dat nieuwe Safehouse in Armadillo heb gekocht

Geplaatst:

Ik snap poker niet, nooit gedaan. :7 Als je het me kort en krachtig kan uitleggen, graag. :puh:

In Red Dead Redemption wordt er een vorm van Texas Hold'em gespeeld. Een small blind en een big blind worden ingezet voor je de twee kaarten in je handen krijgt. Nadat je de twee kaarten krijgt kan je het volgende doen.

- Als je de big blind hebt: Check (niks doen), of raise (verhogen).

- Als je niet de big blind hebt: Call (bedrag inzetten wat al ingezet is), raise (verhogen) of Fold (kaarten weggooien en niet meedoen)

Als alle inzetten gelijk zijn komt de flop op tafel. Dit zijn drie kaarten. Je kan doen:

- Bet (inzetten)

- Check (niks doen)

- Fold (kaarten weggooien)

- Call (als al wat in is gezet)

Probeer poker handen te maken (zie spoiler).

Als alle inzetten weer gelijk zijn komt de turn op tafel. Dit is één kaart. Je kan weer hetzelfde doen als de vier dingen bij de flop. Nadat de inzetten gelijk zijn komt de river op tafel, dit is de laatste kaart en dus ook de laatste inzetronde. Hierna moeten de kaarten zichtbaar op tafel worden gelegd en wordt de winnaar bepaald.

poker_hands.jpg

Geplaatst:

Waar in het menu kan je de dierenskins vinden die je al hebt geskind en waar kun je ze verkopen :?

Geplaatst:

je kunt ze verkopen in een general store en om de skins te zien moet je volgens mij select drukken en dan bag of inventory kiezen, dat laatste weet ik niet zeker. :puh:

Geplaatst:

Nee ik heb een echte band met mijn paard net zoals een echte cowboy betaamt ik zie het dan ook niet zitten om mijn paard af te slachten, zelfs terwijl ik nu in geldnood zit. :puh:

Same here. Ik heb nog steeds het eerste paard wat ik heb getemd in de game als trouw ros bij me, bevalt prima. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...