Jump to content

[RDR] Glitches & Bugs

Recommended Posts

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flokkert

8

• vice infernusX

7

• viccard

6

• Dakendak

5

Geplaatst:

Een paard en wagen die alleen op en neer gaat :

Klik

Zelf ook meegemaakt. Best wel irritant.

Ze hadden een script gemaakt voor hoertjes xD

Geplaatst:

ik kon ineens niet meer op m'n paard stappen of dieren ontvellen alle functies die met de Y (Xbox 360) gedaan worden werkten niet meer. Ik moest een nieuwe game opstarten :7

Geplaatst:

Als je in een koets rondloopt met missies, en eentje gaat er dood, dan zie je altijd in de cutscenes het oorspronkelijk aantal. Dat zombie paard verdwijnt na de cut-scene dan weer wel.

Geplaatst: (bewerkt)

Cover Launch Glitch:

Dat ga ik ook proberen. Wel een leuk achtergrondmuziekje in dat filmpje trouwens :puh:

Edit: Ben toevallig gestorven op deze manier in die derde missie van Seth toen ik dekking wou zoeken :duh:

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Een vriend van me is lvl 50, hij was lvl 17, schoot iemand neer in Free Roam, en werd lvl 50, z'n gamertag op xlive als je 't niet gelooft ; mikevld12

weet iemand meer over deze glitch?

Geplaatst:

soms loopt t gewoon vast vlak na het loaden, dan moet ik opnieuw loaden en dan is het weer goed.

gelukkig gebeurt het niet als je al heel lang aan het spelen bent.

Geplaatst:

heb er ook weer 2 meegemaakt, in Mexico blijft John lekker in zn cover zitten en doet hij niks meer.

andere had bandiet op mn schouder en John dacht dat hij Michael Jackson was want hij zweefde over de grond heen helaas geen filmpje van gemaakt. zag er best grappig uit.

Geplaatst:

Veel bugs in dit spel zeg.

Ja, misschien, maar ik ben er nog nooit een tegengekomen. De meeste van deze bugs zijn wel zelfgezocht, overigens.

Geplaatst:

-multiplayer sommige gatling guns waren weg

Dat is geen glitch of bug. Die zitten er niet omdat het anders te overpowered zou zijn.

Geplaatst:

Als je in blackwater bij de dokter bent. Moet je in de nacht als hij gesloten is naar achteren. Cover bij het raam sla het raam in door naar binnen te aimen. Spring door het raam. En je bent binnen. Je kan dan door het gebouw kijken naar buiten. En de deur gaat open alleen de dokter komt er niet uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...