Jump to content

[RDR] Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:

-multiplayer sommige gatling guns waren weg

Dat is geen glitch of bug. Die zitten er niet omdat het anders te overpowered zou zijn.

ik weet niet hoor maar heb je wel eens gang-match gespeeld?

nou daar staat op de radar aangegeven maar ze staan er niet

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flokkert

8

• vice infernusX

7

• viccard

6

• Dakendak

5

Geplaatst:

Bij 'Odd fellows rest' (waar al die grafstenen liggen). Dat veld is verdeeld in twee delen (in het midden loopt een padje). Wel, de linkerhelft, daarvan de bovenste rechtse grafsteen. Daar staat 'A brave solider'. Ik neem aan dat dat 'Soldier' moet zijn?

----Ontdekt door Dakendak----

(Mijn broer)

Geplaatst:

Ik had het spel net,

na een tijdje spelen spring ik met mijn paard en ik blijf in de lucht hangen :duh:

Ik kon helemaal niks meer doen

www.youtube.com/Jessey112 voor als je t wilt zien

Geplaatst:

Bij 'Odd fellows rest' (waar al die grafstenen liggen). Dat veld is verdeeld in twee delen (in het midden loopt een padje). Wel, de linkerhelft, daarvan de bovenste rechtse grafsteen. Daar staat 'A brave solider'. Ik neem aan dat dat 'Soldier' moet zijn?

----Ontdekt door Dakendak----

(Mijn broer)

Ik denk eerder dat dat een grapje is omdat mensen in die tijd nog niet allemaal goed konden lezen en schrijven?

Geplaatst:

Ik reed door de woestijn, veranderde mijn paard( De allerduurste ^_^ ) Opeens van kleur. Hij werd wit-bruin :?

Toen vloot ik(vanaf dat paard), kwam m'n echte paard van achter een rots tevoorschijnt.

Ik pak mijn echte paard weer, schiet het slechte paard door zijn kop en rij weer verder :D

Geplaatst:

Het spel liep vast toen ik iemand wou hogtien met een lasso toen hij naast een steen stond :duh:

Geplaatst:

Als je de laagste honor hebt, je krijgt een paard, saved & load, dan heb je ineens een ander paard, niet die rare..

je krijgt die rare weer terug door je nieuwe (unrare) paard te killen, en dan na een tijdje fluiten.

Geplaatst:

ik schoot iemand in zijn been voor Nightwatch.

en toen ik hem wil hogtien vielen ze benen opeens door de grond, en toen nam ik hem op mijn schouder maar hij bleef gwn op de grond liggen, en ik had lucht op mijn schouder:P

toen kwam zo een sherrif ofzo hem ophalen en toen liep mijn Xdoos vast :S

Geplaatst:

Als je de laagste honor hebt, je krijgt een paard, saved & load, dan heb je ineens een ander paard, niet die rare..

je krijgt die rare weer terug door je nieuwe (unrare) paard te killen, en dan na een tijdje fluiten.

Je moet je paard Hitch'en

Geplaatst:

Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd :puh: Vraag me niet hoe..

Geplaatst:

Dat zal waarschijnlijk komen doordat je nog niet in bepaalde gebieden mag komen, of heb je het verhaal al uitgespeeld?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...