Jump to content

[RDR] Glitches & Bugs

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd :puh: Vraag me niet hoe..

Dat is een tijdje... Bij mij is die namelijk allang weg.:puh:

OT: de besturing zat laatst vast toen ik weg wilde rijden van El Presidio.

Ik stapte van mijn paard af en Jack (die had ik toen) en hij bleef alsmaar rechtdoor lopen.:7 Pas na 2 minuten ofzo, had ik weer controle over de besturing.

>>> Door Visser23: Stuk verhaallijn in spoiler graag.<<<

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flokkert

8

• vice infernusX

7

• viccard

6

• Dakendak

5

Geplaatst:

Ik kom er steeds meer tegen, zo had ik net dat de missie stopte nadat je iemand doodgeschoten had, alles bewoog nog wel maar jij kon niets meer doen, alsof het spel ergens op wachtte. Al heel vaak gehad dat hij niet goed in dekking gaat zitten en er dus nog voor 3/4 uitsteekt en dus gaat Jhonny keihard dood, een keer een ventje achter een minigun die na 3 headshots nog de kans kreeg om mij van kant te maken.. Ik was onder de indruk van dit spel, maar de vele bugs en glitches maken het langzamerhand een frustrerende aangelegenheid.

Geplaatst:

Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd :puh: Vraag me niet hoe..

Dat is een tijdje... Bij mij is die namelijk allang weg.:puh:

OT: de besturing zat laatst vast toen ik weg wilde rijden van El Presidio.

Ik stapte van mijn paard af en Jack (die had ik toen) en hij bleef alsmaar rechtdoor lopen.:7 Pas na 2 minuten ofzo, had ik weer controle over de besturing.

>>> Door Visser23: Stuk verhaallijn in spoiler graag.<<<

hahahah ja die heb ik ook gehad ja :puh: vies lelijk haha :puh:

Geplaatst:

een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen

en op je gaan schieten maar je kan ze niet zien :(

Geplaatst:

een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen

Heb ik ook gehad , in Pike's Basin om precies te zijn :schater:

Geplaatst:

dat had ik in fort mercer

Geplaatst:

En ik had weer in Twin Rocks xd

Geplaatst:

En ik had weer in Twin Rocks xd

FTW!! allemaal in een verschillende Gang Hidedout naja ik doe alleen fort mercer om te levelen.

Geplaatst:

Het is echt ongelooflijk hoeveel nieuwe bugs erbij zijn gekomen door de DLC in Multiplayer. Oneindige laadschermen, defecte missies, onzichtbare tegenstanders, outfitter defect, vastlopende menu's... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Hopelijk fixen ze het snel. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...