Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd Vraag me niet hoe.. Dat is een tijdje... Bij mij is die namelijk allang weg. OT: de besturing zat laatst vast toen ik weg wilde rijden van El Presidio. Ik stapte van mijn paard af en Jack (die had ik toen) en hij bleef alsmaar rechtdoor lopen. Pas na 2 minuten ofzo, had ik weer controle over de besturing. >>> Door Visser23: Stuk verhaallijn in spoiler graag.<<< Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Tja... Soms zakt je paard de grond in. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Ik kom er steeds meer tegen, zo had ik net dat de missie stopte nadat je iemand doodgeschoten had, alles bewoog nog wel maar jij kon niets meer doen, alsof het spel ergens op wachtte. Al heel vaak gehad dat hij niet goed in dekking gaat zitten en er dus nog voor 3/4 uitsteekt en dus gaat Jhonny keihard dood, een keer een ventje achter een minigun die na 3 headshots nog de kans kreeg om mij van kant te maken.. Ik was onder de indruk van dit spel, maar de vele bugs en glitches maken het langzamerhand een frustrerende aangelegenheid. Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Ik vraag me af waar deze vrouw tegen aan leunt Reageren
Doq Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Nadat je de trein hebt gestopt in de missie Civilization at any Price (dus na die missie), zal de trein er nog staan. Echter, toen ik zonet probeerde op die trein te komen (uit pure nieuwsgierigheid), lukte dat niet: Marston klom via het trappetje erop, waarop het beeld begon te schokken c.q. schudden en ik via de blue hell (bevestiging?) naar de overkant van de opgeblazen treinbrug werd geteleporteerd Vraag me niet hoe.. Dat is een tijdje... Bij mij is die namelijk allang weg. OT: de besturing zat laatst vast toen ik weg wilde rijden van El Presidio. Ik stapte van mijn paard af en Jack (die had ik toen) en hij bleef alsmaar rechtdoor lopen. Pas na 2 minuten ofzo, had ik weer controle over de besturing. >>> Door Visser23: Stuk verhaallijn in spoiler graag.<<< hahahah ja die heb ik ook gehad ja vies lelijk haha Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 Ik zag zonet een man die aan het vliegen was Reageren
Vice-King Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Geplaatst: 16 juni 2010 een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen en op je gaan schieten maar je kan ze niet zien Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen en op je gaan schieten maar je kan ze niet zien Heb ik ook gehad , in Pike's Basin om precies te zijn Reageren
Vice-King Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen en op je gaan schieten maar je kan ze niet zien Heb ik ook gehad , in Pike's Basin om precies te zijn dat had ik in fort mercer Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen en op je gaan schieten maar je kan ze niet zien Heb ik ook gehad , in Pike's Basin om precies te zijn dat had ik in fort mercer En ik had weer in Twin Rocks xd Reageren
Vice-King Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Geplaatst: 19 juni 2010 een vervelende glitch in multiplayer. dat sommige ''Gang members'' in een muur vast glitchen en op je gaan schieten maar je kan ze niet zien Heb ik ook gehad , in Pike's Basin om precies te zijn dat had ik in fort mercer En ik had weer in Twin Rocks xd FTW!! allemaal in een verschillende Gang Hidedout naja ik doe alleen fort mercer om te levelen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Geplaatst: 21 juni 2010 Hey, Hoe doe je dit? Groeten Android. >>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst. <<< Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Het is echt ongelooflijk hoeveel nieuwe bugs erbij zijn gekomen door de DLC in Multiplayer. Oneindige laadschermen, defecte missies, onzichtbare tegenstanders, outfitter defect, vastlopende menu's... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Hopelijk fixen ze het snel. Reageren
jordycorba Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 ik had laatst 2 mannen die als kippen waren gespawd:D heb er alleen geen foto van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.