Jimmiefitz Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Het is echt ongelooflijk hoeveel nieuwe bugs erbij zijn gekomen door de DLC in Multiplayer. Oneindige laadschermen, defecte missies, onzichtbare tegenstanders, outfitter defect, vastlopende menu's... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Hopelijk fixen ze het snel. KLopt, het is echt verschrikkelijk. Ik wil m'n geld terug. @hieronder: Ik dacht al dat iemand serieus zou gaan reageren. Bewerkt: 23 juni 2010 door jimmiefitz Reageren
viccard Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Geplaatst: 23 juni 2010 Rockstar wou vast de Nederlanders pesten. Ze hadden natuurlijk garantie toen ze het gratis maakten Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik heb van niets last? Alleen, als je naar de maan/hemel kijkt ('s nachts), en dan vlug naar de grond, blijft die even wit. Reageren
viccard Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Das geen glitch of bug, het moet gewoon laden Reageren
Flokkert Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Het laden duurde bij mij zonet bijna 10 minuten, ik hoopt dat R* hier wat aan doet. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Tijdens co-op missie viel de server steeds uit. John stapte door de bergen en plotseling viel hij door de grond. Reageren
rienie Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Bij Blackwater staat een paal midden op het spoorlijn. En ik schoot zo'n elk neer. Bleef hij staan en rende weg. Daarna zonder iets te doen viel precies voor de revier. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 elke keer als je een koets met paarden op het spoor zet en er komt een trein aan die hun raakt, dan glitched die hele koets + paarden de pan uit. zitten helemaal te shaken. Reageren
sonny.xboxlive Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Ik kwam laatst deze glitch tegen in Cochinay (2 weken terug), en heb nu even een paar foto's ervan gemaakt en in een filmpje geplakt op YouTube. Zodat jullie ook even kunnen zien hoe ik het heb gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=mpgrJ7Bl5Ao Ik heb zowel in Engels als in Nederlands vertaald Bewerkt: 25 juli 2010 door Visser23 Lettergrootte aangepast. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Wat is de glitch/bug? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Da's opzich wel realistisch, maar ik denk niet de R* dat zo bedoeld heeft. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Realistisch , Hoe wil je in godsnaam door massief steen heenzakken als je erop loopt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.