LORRE-NL Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Hoi, Hoe kan ik de kleefbommen (tbogt) eigenlijk activeren? Ik heb al van alles geprobeerd maar mij lukt het niet Ik kan ze wel laten plakken maar het duurt een eeuwigheid voordat ze afgaan, dat is toch niet de bedoeling van die bommen? EDIT: voor PS3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Pijltje naar beneden is bij xbox wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mikej2 Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Ja voor de PS3 is het ook pijltje naar beneden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) als je erop schiet gaan ze ook af, is alleen niet echt activeren Bewerkt: 22 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 op de pc is ook pijltje naar beneden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Ja, ik speel al een tijdje TBoGT maar online speelde we met kleefbommen maar vroeg me af wrm ik nooit kills had, kwam erachter dat ik ze moest activeren. . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 ik heb dat ook gedaan ik plaatst ze neer op een plek en ging me verstoppen en als er iemand kwam liet ik ze af gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LORRE-NL Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Ja voor de PS3 is het ook pijltje naar beneden. dank dank dank... moet je maar net weten hé zo'n kleinigheidje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.