Jump to content

gecrasht

Recommended Posts

Geplaatst:

op mijn prehistorsche pc was SA aan het installeren.toen het bijna gedaan was viel mijn pc uit.toen ik de tweede keer optart ging wel maar na paar seconde viel die uit ik ging aan de kast voelen en ohhh die was heet toen ik de derde keer opstart met de ORGINELEN dvd stond er iets van:ga naar je BIOS en check jouw cpu snelheid ik had bijna heel mijn pc gecrasht

Geplaatst:

Omdat hij prehistorisch is (:7) mischien zit hij dan wel vol met stof. :puh:

ja die casefan zit al onder de stof die niet weg te blazen zijn

Geplaatst:

Omdat hij prehistorisch is (:7) mischien zit hij dan wel vol met stof. :puh:

ja die casefan zit al onder de stof die niet weg te blazen zijn

Daar moet je mee oppassen. Probeer eens je fan los te maken en uit je computer te halen, dan goed uitblazen. Dit heeft mijn PC doodstil gemaakt, vergeet niet dat je als je klaar bent heb er weer in moet doen want anders blaas je je CPU op. Overigens denk ik niet dat het aan GTA: San Andreas ligt.

Geplaatst:

Een casefan vol met stof die weg te blazen is, dit had ik ook.

Je moet je fan losschroeven en dan heb je een metalen blok dat vast zit aan je fan, die kan je los schroeven. En dan kan je dat stof met je handen pakken en weggooien, en dan stofzuigen. Ik had een lap stof, een kleine kleding stuk xD.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...