Jump to content

[RDR] Heilige man of gezochte gangster?

Wie ben jij?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. Ben je liever een brave man, of een beruchte bandiet?

• Hele brave man.
      23
    • Neutrale man
      9
    • Een echte rotzak :)
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat ben jij in dit spel?

Ben jij een brave man die alle burgers helpt, alleen bandieten vangt, of ben jij eerder iemand die de wreedste dingen gebruikt om (onschuldige) mensen te doden?

Informatie over Honor en Fame (Engels)

HONOR

Your Honor changes based on the choices you make. Behaving honorably by rescuing stranded travelers, helping townsfolk in need or choosing to capture instead of killing criminals for bounty will increase your Honor. Honorable men earn favorable discounts with merchants, and lawmen turn a blind eye to small crimes. You are of course always free to choose a dishonorable path instead; killing townsfolk, stealing horses and robbing banks will see your Honor plummet… but it might also make you rich.

FAME

The actions you take will also affect your Fame throughout the territories. Becoming more famous will have its rewards: people will come to you for help and greet you by name; shopkeepers will give you discounts, and new opportunities for work will open on the frontier. But a famous gunslinger attracts attention, and gunfighters will come out of the woodwork to challenge you to duels in the hope of making a name for themselves.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dakendak

9

• PowerPats

5

• vice infernusX

3

• Alchemy

2

Geplaatst:

het is zoiezo beter om een goeie persoon te zijn helaas is het spel zo gemaakt dat als je het slechte pad op gaat dat je een bounty hebt en dat sommige winkeliers niet eens meer dingen aan je gaan verkopen. Zo word het wel heel aantrekkelijk voor mensen om het goede pad op te gaan, Dit vind ik wel jammer aan het spel.

Geplaatst:

het is zoiezo beter om een goeie persoon te zijn helaas is het spel zo gemaakt dat als je het slechte pad op gaat dat je een bounty hebt en dat sommige winkeliers niet eens meer dingen aan je gaan verkopen. Zo word het wel heel aantrekkelijk voor mensen om het goede pad op te gaan, Dit vind ik wel jammer aan het spel.

Ohja? Dat vind ik wel heel spijtig. Ik wou dat je zo berucht kon zijn dat mensen echt bang van je waren, en je dus wel toelieten in de winkels. Dus je bounty blijft tot je goed wordt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben meer een brave jongen maar dat wil nog niet zo echt want ik krijg allen maar Fame :puh:

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Je kan je bounty zeg maar afbetalen, maar dat kost geld.

En in de tussentijd moet je maar de hele tijd voor je leven vrezen omdat iedereen het op je gemunt heeft.

Geplaatst:

Je kan je bounty zeg maar afbetalen, maar dat kost geld.

En in de tussentijd moet je maar de hele tijd voor je leven vrezen omdat iedereen het op je gemunt heeft.

:7, het is inderdaad beter om braaf te zijn.

En ook qua karakter en hoe hij is zie ik John Marston ook niet echt als een slechterik, Hij heeft juist zijn leven een beetje gebeterd na alles wat hij vroeger heeft gedaan.

Slechtste wat ik in deze game heb gedaan is de hond overrijden op de ranch en dat ging ook nog perongeluk. :puh:

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

En ook qua karakter en hoe hij is zie ik John Marston ook niet echt als een slechterik, Hij heeft juist zijn leven een beetje gebeterd na alles wat hij vroeger heeft gedaan.

Slechtste wat ik in deze game heb gedaan is de hond overrijden op de ranch en dat ging ook nog perongeluk. :puh:

:7, nu ik alle trailers nog eens gezien heb is er wel genoeg te doen na een 'goederik' (:puh:) te zijn.

Geplaatst:

Ik heb een vent voor de trein gegooid. Ik heb een oude hulpeloze man zijn huis afgepakt door hem vast te binden, en in de woestijn alleen achtergelaten om zijn grond te krijgen. Ik heb een man alleen gelaten met een kannibaal.

Je kunt echt wel leuke slechte dingen doen :cab: .

Geplaatst:

owh ik gedraag me als een :engel: haha.

ik doe gewoon mn bandana voor als ik slechte dingen wil doen kost het me ook geen fame en honor.

Geplaatst:

Hoe kom je aan een Bandana?

En hoe trek je een gevangen iemand achter je paard mee met je lasso

of leg je hem op het paard :?

Hoe kom je aan een Bandana?

En hoe trek je een gevangen iemand achter je paard mee met je lasso

of leg je hem op het paard :?

De bandana kan je op een gegeven moment redelijk in het begin van het spel, kopen in de General store.

je kan die gebruiken door naar je kit te gaan en dan A (xbox360) te drukken dan heb je hem voor je mond. en ben je dus niet meer herkenbaar voor de locals/sherrif.

zodat je rustig je gang kunt gaan. Maar let op er gaat geen fame/honor af maar er komt ook niks bij als je een goeie daad doet en je hebt je bandana nog om.

Met de lasso kan je een bandiet vangen en levend naar de sherrif brengen levert meer geld op.

richt je lasso met LT (xbox360) en gooi hem met RT. LT ingedrukt houden en naar de bandiet toelopen. als je dicht bij hem bent kan je op Y drukken. en dan "hogtie" je hem. je pakt hem dan op met X en loop naar je paard druk op Y en John legt hem achterop zijn paard. dan is het een kwestie van naar de sherrif brengen.

Bewerkt: door Alchemy
Geplaatst:

In de General store de banadana kopen? Volgensmij niet hoor.. Naar mijn weten moet je die kopen bij de kleermaker in Thieves' Landing. (Vanaf Bonnies boederij naar het oosten rijden)

Overigens heeft slecht zijn ook voordelen, zo las ik:

* Desperado: No eyewitness reports crimes below murder,but lawmen still respound to all crimes if seen (In addition to Rustler and Road Agent Perks)

* Road Agent: All the Shops in Thieves' Landing charge you 50% less to buy and pay you 50% more to sell (In addition to Rustler perks)

Special black horse responds to your whistles as long as you stay below Drifter Rank.

* Rustler: The cost to bribe eyewitnesses is reduced 50%.

* Drifter: No Perks aka Neutral Honor.

* Honest Joe: All jobs pay twice as much (including Bounty Hunting)

* Peacemaker: Shops prices are reduced 50% when buying and increased 50% when selling in all areas except Thieves' Landing (In addition to Honest Joe perks)

Worn Duster outfit is unlocked.

* Hero: Lawmen and Eyewitnesses only report crimes after the first murder in cold blood (In addition to Honest Joe and Peacemaker perks

Bron

Het is dus eigenlijk vrij gelijk, al heeft slecht zijn net wat minder voordelen qua verkoop (alleen in Thieves' Landing) en overheids mensen reageren nog wel. Maar je krijgt wel een nice paard.. Al vind ik het Duster outfit ook erg bij Marston passen.

Kan iemand overigens dat bounty gedoe uitleggen? Ik heb een bounty van $140,= op m'n hoofd staan, maar ik heb nog geen bounty hunter oid achter me aangehad. Wel even die deputies met de wanted meter, maar nadat je daar uit bent ontsnapt heb ik eigenlijk geen problemen meer gehad..

Geplaatst:

De bandana kun je vanaf een bepaald moment wel in een general store kopen dacht ik, ik heb de mijne onlangs in Mexico gekocht, en ik dacht in een general store.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...