Jump to content

[RDR] Heilige man of gezochte gangster?

Wie ben jij?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. Ben je liever een brave man, of een beruchte bandiet?

• Hele brave man.
      23
    • Neutrale man
      9
    • Een echte rotzak :)
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

[table=header]@ ASPHALT[/table] Je bent je wanted level dan wel kwijt, maar de bounty blijft op je hoofd staan. Als je nu wordt herkend in het stadje waar je je wanted hebt opgelopen, zal de sheriff wederom een klopjacht beginnen.

Om van je bounty af te komen heb je twee opties:

• Een vrijbrief afgeven (Te koop / te krijgen na missies)
  • Je bounty afbetalen

Zowel de brief inleveren als de bounty afbetalen kan bij de meeste stations. Daar binnen vindt je een loket van het telegraafkantoor. De klerk zal je vrijbrief of je afbetaling via telegrafie doorgeven aan "The Bureau" zodat je niet meer gezocht wordt. :Y

[table=header]Ontopic[/table]Ik ben een brave.. Zonder al die bounty's op je kop heb je alle tijd en rust om je heen om de spelwereld goed te kunnen verkennen. Mocht ik ooit een tweede savegame starten ga ik het slechte pad wel op.

Daarbij, als je multiplayer gaat doen, moet je het slechte pad wel op om te levelen.. Ik krijg mijn portie evilness dus wel.. :D

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dakendak

9

• PowerPats

5

• vice infernusX

3

• Alchemy

2

Geplaatst:

Ja, online kan/moet je wel de slechterik zijn... Maar ik ben nu ook in de Singleplayer de slechterik, (ik heb bandana)... Ik vind niet dat je zoveel nadelen hebt, want je wanted level verdwijnt na een tijdje, tot je weer iets fout doet... Dus...

Geplaatst:

Braverik. Ik heb geen zin om steeds achterna te worden gezeten door die sheriffs...:7 En je moet die paarden steeds weer 'herladen'. Echt heel lastig zo. Ik blijf maar op het goede pad.:Y

Overigens in MP gebruik ik zo'n American Army outfit en doe me voor als legeroficier. Heel soms trek ik in MP zo'n Lawmen outfit aan.:puh:

Geplaatst:

Braverik. Ik heb geen zin om steeds achterna te worden gezeten door die sheriffs...:7 En je moet die paarden steeds weer 'herladen'. Echt heel lastig zo. Ik blijf maar op het goede pad.:Y

Overigens in MP gebruik ik zo'n American Army outfit en doe me voor als legeroficier. Heel soms trek ik in MP zo'n Lawmen outfit aan.:puh:

Eh, als je goed voor je paard zorgt moet je dat niet doen, zelfs al ben je slecht... En je word niet altijd achternagezeten hoor...

Geplaatst:

Ik doe gewoon wat me op dat moment het beste uitkomt. Als iemand mijn paard jat en ik fluit m'n paard terug, dan laat ik die knul niet vrolijk weg lopen natuurlijk. Maar als iemand een hoertje in elkaar slaat schiet ik die ook wel neer (blijft ze tenminste stil, en krijg ik er nog geld voor ook).

Geplaatst:

Ik doe gewoon wat me op dat moment het beste uitkomt. Als iemand mijn paard jat en ik fluit m'n paard terug, dan laat ik die knul niet vrolijk weg lopen natuurlijk. Maar als iemand een hoertje in elkaar slaat schiet ik die ook wel neer (blijft ze tenminste stil, en krijg ik er nog geld voor ook).

Ja, alleen spijtig dat je niks met een hoertje kan doen.

Geplaatst:

Ik speel de goede burger die wel bereid is om vrijwillig de medemensen te beschermen en te helpen... enkel is dit wel gedaan wanneer ik even niet ga saven en heel Armadillo achter me aan krijg. Het is wel lachen, maar ik vind het zelf toch leuker om, wanneer je de keuze krijgt, de goede kant te kiezen. Dat deed ik ook in IV, ook al is die game er, net zoals RDR, niet zo op gemaakt :puh: .

Geplaatst:

Ik speel de goede burger die wel bereid is om vrijwillig de medemensen te beschermen en te helpen... enkel is dit wel gedaan wanneer ik even niet ga saven en heel Armadillo achter me aan krijg. Het is wel lachen, maar ik vind het zelf toch leuker om, wanneer je de keuze krijgt, de goede kant te kiezen. Dat deed ik ook in IV, ook al is die game er, net zoals RDR, niet zo op gemaakt :puh: .

Dat vond ik ook een goeie verbetering aan IV dat je ook realistisch een goed leven kon leiden zoder de slechte kant op te gaan. je hebt meer sociale voorzieningen zoals de restaurants en de inernetcafé's _O_

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben neutraal.

voor een achievement moest ik ook een vrouw op het spoor leggen en toekijke

Bewerkt: door Vice-King
Geplaatst:

Het ergste wat ik heb gedaan heb is. Een vrouw vast binden met een lasso en de trap afgooien. Gelijk -50 honor.

Geplaatst:

Ja, alleen spijtig dat je niks met een hoertje kan doen.

ehm pardon. :puh:

Geplaatst:

Ik weet het niet echt eigenlijk, ik denk dat ik neutraal ben. :puh:

Ik ben iig geen rotzak, want de good guy zijn is handiger anders wordt er overal op je dak gezeten door iedereen en daar heb ik geen zin in. :puh:

Maar van die zijmissies negeer ik soms, omdat ik daar geen zin in heb en omdat je er te weinig voor krijgt. :engel:

Geplaatst:

Ik ben een braverik, avnwege alle bovenstaande redenen zoals sherif die je anders gaan lastigvallen en bounty's enz, Maar ook omdat John Marston het karakter van een braaf pesoon heeft die onschuldigen geen kwaad doet en alleen slechterikken aanpakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...