Jump to content

[RDR] Heilige man of gezochte gangster?

Wie ben jij?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. Ben je liever een brave man, of een beruchte bandiet?

• Hele brave man.
      23
    • Neutrale man
      9
    • Een echte rotzak :)
      9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een braverik, avnwege alle bovenstaande redenen zoals sherif die je anders gaan lastigvallen en bounty's enz, Maar ook omdat John Marston het karakter van een braaf pesoon heeft die onschuldigen geen kwaad doet en alleen slechterikken aanpakt.

Vind hem juist vooral overkomen als een zuipende badass.

Ik ben tot nu toe alleen maar goed geweest voor de medemensch, maar als ik klaar ben begin ik opnieuw als bandido. 8)

Bewerkt: door TomHagen
  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dakendak

9

• PowerPats

5

• vice infernusX

3

• Alchemy

2

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor brave man, al is een crimineel tussenstukje op zijn tijd wel heerlijk.

Ik ben van plan om eens een andere save aan te maken, en dan meer mijn criminele kant ta laten gaan. Zeker nu ik het spel (lees: verhaallijn) heb uitgespeeld, kan ik lekker mijn gang gaan.

Ik ben eigenlijk neutraal. Ik doe geen slechte dingen.

Ik help mensen enzo. Capture dieven en niet Kill. Help Strangers. Nachtdienst.

Maar soms lasso ik iemand en leg ik die voor de trein :puh:

Als ik geld tekort kom ga ik ff naar de bank geld 'lenen' :engel:

Af en toe oorlogje spelen met The Law.

Als je minpunten hebt in Honor en Fame vind ik jammer. Je kan beter pluspunten hebben.

Bewerkt: door JordanMaster
Geplaatst:

Het lijkt me logisch om voor de brave man te kiezen :puh: De game is er eigenlijk een beetje op gemaakt, want als je op het slechte pad gaat dan moet je van goede huize komen om al die bounty hunters van je af te houden. Ik help altijd de mensen die je hulp nodig hebben en eigenlijk doe ik weinig verkeerde dingen :puh: Ik heb 1 keer per ongeluk iemand met een paard omver gereden, maar dat was het dan wel :engel:

Geplaatst:

Zoals ik in de post van ASPHALT las kreeg je als je een lage Honor had een bepaald zwart paard. Heeft iemand dit paard al gehad? Maar als je dat paard bijvoorbeeld naar je toe fluit, en je saved hem door hem te Hitch'en aan zo'n paardenplaats zodat het je eigen paard wordt. Vervolgens wordt je Honor weer zo hoog dat je dat paard niet zou krijgen, verdwijnt dat paard dan compleet uit je spel of blijft het je eigen paard?

Geplaatst:

Die hard, hij komt gewoon als je 'm fluit, ookal kill je 'm, hij komt weer terug ..

maar als je Honor omhaag gaat dan komt je oude paard volgens mij weer terug.

Zoals ik in de post van ASPHALT las kreeg je als je een lage Honor had een bepaald zwart paard. Heeft iemand dit paard al gehad? Maar als je dat paard bijvoorbeeld naar je toe fluit, en je saved hem door hem te Hitch'en aan zo'n paardenplaats zodat het je eigen paard wordt. Vervolgens wordt je Honor weer zo hoog dat je dat paard niet zou krijgen, verdwijnt dat paard dan compleet uit je spel of blijft het je eigen paard?

Het is dit paard

http://www.youtube.com/watch?v=vUZJtzPv888&translated=1

Ik denk overigens wel dat het paard blijft...

Bewerkt: door Dakendak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...