K1pc0rn Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) als ik defragmenteer met het programmaatje Defragler en er is nog 67,5GB op mijn harrdeschijf maar tijdens het defraggen word het steeds minder GB, dat hoort toch niet? of heb ik het nou fout Bewerkt: 22 mei 2010 door lennart1995 Reageren
ikt Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 als ik defragmenteer met het programmaatje Defragler en er is nog 67,5GB op mijn harrdeschijf maar tijdens het defraggen word het steeds minder GB, dat hoort toch niet? of heb ik het nou fout Da hoort helemaal wel zo! Tijdens het defragmenteren kopieert en verwijdert het programmaatje bestanden. Zo werkt het nou eenmaal. Als er NA het defragmenteren minder plek is, moet je even kijken of er een temp-resten zijn. Maar TIJDENS is heel normaa hoor, maak je maar geen zorgen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) als ik defragmenteer met het programmaatje Defragler en er is nog 67,5GB op mijn harrdeschijf maar tijdens het defraggen word het steeds minder GB, dat hoort toch niet? of heb ik het nou fout Da hoort helemaal wel zo! Tijdens het defragmenteren kopieert en verwijdert het programmaatje bestanden. Zo werkt het nou eenmaal. Als er NA het defragmenteren minder plek is, moet je even kijken of er een temp-resten zijn. Maar TIJDENS is heel normaa hoor, maak je maar geen zorgen. k*t had eerst 67,5GB nu nog maar 49,6GB en hij is klaar waar staan dan die temp bestanden? en hoe kan ik dit oplossen? Bewerkt: 22 mei 2010 door lennart1995 Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Zijn de GB's die je noemt vrije ruimte of ingenomen ruimte? Als het ingenomen ruimte is, hoef je je helemaal geen zorgen te maken om die tijdelijke bestanden. Kijk anders even in het programma of je de tijdelijke bestanden kan laten verwijderen. Het lijkt mij nogal veel ruimte voor 'tijdelijke' bestanden. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Zijn de GB's die je noemt vrije ruimte of ingenomen ruimte? Als het ingenomen ruimte is, hoef je je helemaal geen zorgen te maken om die tijdelijke bestanden. Kijk anders even in het programma of je de tijdelijke bestanden kan laten verwijderen. Het lijkt mij nogal veel ruimte voor 'tijdelijke' bestanden. het is vrije ruimte Reageren
Fezz Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Gebruik je Vista of Win7? Type dan bij start in: "%temp%" Zonder "" en druk op enter. Zie je daar bestanden staan, verwijder ze allemaal, soms kunnen niet alle bestanden worden verwijderd, sluit dan alle programma's. Je kan ook naar Configuratiescherm>>Systeem en Beveiliging>>En dan onder Administratieve programma's staat dan "Schijfruimte vrijmaken" Bewerkt: 23 mei 2010 door dji-unit Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 de volgende dag zag ik dat ik al 86 GB had! dus van 67 naar 86 dat is best veel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.