gtaloser Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 vinden jullie het ook niet raar dat er niemand op de brug bij de golf baan rijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Bedoel je die grote brug. Daar rijden regelmatig auto's over. Maar wat heb je aan deze vraag. We hebben het over een computerspel en dit lijkt me geen grap van de makers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 (bewerkt) valt het jullie ook niet op dat er nooit mensen achter in een auto zitten alleen als jij rijd kan er iemand achter in maar bij normale mensen in het spel zit er nooit iemand achterin wat is dubbelposten Bewerkt: 27 juni 2004 door gtaloser Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Er zitten wel mensen achter in de auto. Dat zijn 'kinderen' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Er zitten wel mensen achter in de auto. Dat zijn 'kinderen' nog nooit gezien maar wat is dubbelposten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Voorbeeld: Ik post dit berichtje. Maar vlak daarna zonder dat iemand ook in deze topic wat heeft gepost, maak je nog een berichtje. Eigenlijk dus 2 berichtjes achter elkaar. Spam! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Over die brug; Ja, inderdaad, dat vind ik raar (ik dacht eerst dat het aan mij lag...) Misschien iemand die een mod kan maken die dit probleem fixt? Over mensen achterin een auto: Er zitten wel degelijk mensen achterin een auto. Dit zijn normale mensen, net zoals alle anderen (waarom kinderen, trouwens :huh:, en niet gewone mensen? Er zijn geen kinderen in GTA) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Dat staat tussen aanhalingstekens. Iedere keer als ik zo'n persoon in de auto zie. Lijkt die op een kind. Dat vind ik dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 ik kreeg allen maar waarschuwingen want ik wist niet wat dubbelposten was nu doe ik het wel goed toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Je doet het prima, Ik heb nog nooit zo'n goede dubbelposter gezien als jij :lol: Maar even serieus: Wat wilde je nu met die brug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Mischien bedoelt ie dat kleine houten bruggetje bij de ingang van de golfbaan? Het is mij nog nooit echt opgevallen dat daar niemand rijd, kom daar ook nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Nee, ik denk dat hij die grote brug bedoeld. Daar rijd bijna niemand op. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 27 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 Nee, ik denk dat hij die grote brug bedoeld. Daar rijd bijna niemand op. :blink: Juist, die bedoelt hij. Slechts heel af en toe rijdt er een auto op, en dan is dat bijna altijd een golf cart, een comet of een politiewagen. Volgens mij zijn er editors waarmee je het wegennet kan wijzigen. Ga ik 's naar zoeken. Dan kan ik die brug in gebruik stellen, want ik vind het mateloos irritant <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 als je dat gedaan hebt wil je dan dat ook ff aan mij geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 het is echt wel zonde dat daar niemand rijd want het is(vind ik toch)de mooiste brug uit vice city,vooral savonds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.