Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 het is echt wel zonde dat daar niemand rijd want het is(vind ik toch)de mooiste brug uit vice city,vooral savonds Daarom juist! Omdat daar niemand rijdt is het een mooie brug. Die brug van 1e Eiland (vlak bij haven) naar 2e Eiland (ook vlakbij haven) is ook een mooie brug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 ook met autos zou het mooi zijn...die lichten zijn pr8ig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 hij ziet er wel mooi uit je maar ik vind hem maar irri om over de rijden.....met die bult in het midden....egt wel balen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 bult Bult..? :blink: :huh: Een hobbel in de weg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 hij bedoelt dat berm ding dat de 2 wegen van elkaar scheidt (denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 ja waar die lantaarnpalen ook in staan :lol: ik vind dat rueze irritant <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Oh... Die bult! :lol: Die vind ik juist wel grappig... Je kan met een lekker zware auto, een vrachtwagen of een sandking ofzo, op die richel rijden, met twee wielen aan elke kant, en dan al die palen eraf rijden De vandaal in me komt los :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 Pff... Ik donder altijd in het water als ik over die 'bult' ga. Jaja, me rijbewijs is ingenomen in Vice City. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 ikk vind het ook een pracht van een "zelfmoordbrug" op 2 manieren: -je springt er van af -je rijd met een snelle auto opde 'bult' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.