Forumrunner Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Zit je vast bij die ene moeilijke missie? Kom je niet verder bij die gang-hideout? Dan is dit het topic voor jou. Je hoeft alleen te zeggen dat je ergens vast zit, en andere mensen proberen je te helpen.
NickOwnage Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik zit vast bij een missie dan moet ik een Stallion temmen alleen ik word er steeds afgegooid. Heeft iemand tips?
Phoenyxar Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Normalerwijs moet je je Linkerstick in de andere richting draaien, dan hoe je op het paard zit. Er dan wel aan denken dat het beeld omgedraaid is en dat je je bewegingen dus tegengesteld moet uitvoeren .
NickOwnage Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Normalerwijs moet je je Linkerstick in de andere richting draaien, dan hoe je op het paard zit. Er dan wel aan denken dat het beeld omgedraaid is en dat je je bewegingen dus tegengesteld moet uitvoeren . Ik dacht dat je moest kijken naar het hoofd van het paard dat je daarin in tegengestelde richting moet doen.
Phoenyxar Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik dacht dat je moest kijken naar het hoofd van het paard dat je daarin in tegengestelde richting moet doen. Eigenlijk moet je kijken naar hoe Marston momenteel op zijn paar zit en vooral in welkerichting, soms moet je ook gewoon niks doen omdat Marston voor een ogenblik goedzit.
NickOwnage Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Ik dacht dat je moest kijken naar het hoofd van het paard dat je daarin in tegengestelde richting moet doen. Eigenlijk moet je kijken naar hoe Marston momenteel op zijn paar zit en vooral in welkerichting, soms moet je ook gewoon niks doen omdat Marston voor een ogenblik goedzit. Ik probeer het wel. @: Nu lukt het me helemaal niet meer. Kan je deze missie overslaan? Bewerkt: 23 mei 2010 door NickOwnage
Jacky-2007 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik geloof niet dat je hem kan overslaan. Voor we hier verdergaan trouwens, denk even aan het spoiler-beleid van de community. Als je op het paard zit zie je paard en John van voren. Echter, in tegenstelling tot wat @NickOwnage hierboven dacht, gewoon de richting op met je linker stick waar John niet zit. Dan lukt het je vast, het is mij nog niet gebeurd dat ik eraf werd gemikt.
vice infernusX Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 je moet de stick dus niet bewegen vanuit het oogpunt van john marston omdat je dan steeds de verkeerde kant gaat maar vanuit je eigen oogpunt van voren bij het paard. Ik had ook problemen met deze missie tot ik dit ontdekte
Niiek Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik snap de master hunter rank 4 niet, wtf zijn armadillo's ofzo ?
S.W.A.T. Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Volgens mij is Armadillo een plaats in het spel.
Sentasi Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Een armadillo is ook een dier. Gordeldier ofzo in het Nederlands dacht ik..
NickOwnage Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik geloof niet dat je hem kan overslaan. Voor we hier verdergaan trouwens, denk even aan het spoiler-beleid van de community. Als je op het paard zit zie je paard en John van voren. Echter, in tegenstelling tot wat @NickOwnage hierboven dacht, gewoon de richting op met je linker stick waar John niet zit. Dan lukt het je vast, het is mij nog niet gebeurd dat ik eraf werd gemikt. Ja, dat probeer ik maar toch lukt het niet
Dakendak Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik geloof niet dat je hem kan overslaan. Voor we hier verdergaan trouwens, denk even aan het spoiler-beleid van de community. Als je op het paard zit zie je paard en John van voren. Echter, in tegenstelling tot wat @NickOwnage hierboven dacht, gewoon de richting op met je linker stick waar John niet zit. Dan lukt het je vast, het is mij nog niet gebeurd dat ik eraf werd gemikt. Ja, dat probeer ik maar toch lukt het niet Je moet ook wel zien dat je niet te lang blijft 'duwen'. Een kleine beweging is al goed hoor.
NickOwnage Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik geloof niet dat je hem kan overslaan. Voor we hier verdergaan trouwens, denk even aan het spoiler-beleid van de community. Als je op het paard zit zie je paard en John van voren. Echter, in tegenstelling tot wat @NickOwnage hierboven dacht, gewoon de richting op met je linker stick waar John niet zit. Dan lukt het je vast, het is mij nog niet gebeurd dat ik eraf werd gemikt. Ja, dat probeer ik maar toch lukt het niet Je moet ook wel zien dat je niet te lang blijft 'duwen'. Een kleine beweging is al goed hoor. Gewoon tik en meteen loslaten?
Sentasi Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Rustige en beheerste tikjes moet je geven. Als je hem (te) lang vasthoud, zul je er alsnog afdonderen. Probeers steeds in het midden van het paard te komen zeg maar.
Recommended Posts