Jump to content

[RDR] Mission help

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :)

Hoe win je een duel? :puh: Na die ene missie kan ik serieus niks meer winnen. Hun hebben mij al dood voordat ik eventueel een schot kan lossen. Kan iemand me uitleggen hoe ik moet winnen? Heb hem op Ps3.

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

7

• Niiek

5

• Sentasi

4

• Forumrunner

3

Geplaatst:

Wat ik doe, is zsm je wapen trekken, en een paar kruisjes (R1) op zn pistool plaatsen, en dan schieten. Als hij dood moet, op z'n hoofd.

Viel me laatst ook op, dat Marston pas gaat schieten als het linkerbalkje (rood) helemaal gevuld is. Volgens mij vul je die met kruisjes zetten op de plek waar je hem wilt raken.

Geplaatst:

Rustige en beheerste tikjes moet je geven. Als je hem (te) lang vasthoud, zul je er alsnog afdonderen. Probeers steeds in het midden van het paard te komen zeg maar. :puh:

Ok ik probeer strax wel weer. Bedankt

Geplaatst:

Wat ik doe, is zsm je wapen trekken, en een paar kruisjes (R1) op zn pistool plaatsen, en dan schieten. Als hij dood moet, op z'n hoofd.

Viel me laatst ook op, dat Marston pas gaat schieten als het linkerbalkje (rood) helemaal gevuld is. Volgens mij vul je die met kruisjes zetten op de plek waar je hem wilt raken.

Ik wacht gewoon tot hij z'n wapen trekt, en dan knal ik zes keer op dezelfde plek.

Geplaatst:

Een armadillo is ook een dier. :puh: Gordeldier ofzo in het Nederlands dacht ik.. :7

Ow die, die leeft toch in de buurt van Armadillo ? (stad)

Geplaatst:

Ow die, die leeft toch in de buurt van Armadillo ? (stad)

Er zijn inderdaad armadillo's te vinden ten zuiden van Armadillo, toepasselijke naam is het niet :puh: .

Geplaatst:

is The Last Enemy That Shal Be Destroyed, de laatste missie ? geen credits namelijk..

en zo niet, hoe start ik de volgende missie ?

Geplaatst:

is The Last Enemy That Shal Be Destroyed, de laatste missie ? geen credits namelijk..

en zo niet, hoe start ik de volgende missie ?

Er is nog een Belangrijke side missie die je in blackwater kan starten... als je die hebt gedaan dan krijg je de credits.

Geplaatst:

Heeft iemand al eens strangers gehad die kwamen aanzetten met de vraag of je ze wilde helpen omdat hun vrouw was ontvoerd door boefjes. En dat je met hem mee ging en de vrouw aan een zijde draadje zag hangen. Zoja, is het iemand gelukt die vrouw levend van dat touw af te halen? Ben al 2 keer zo'n persoon tegengekomen maar die vrouw levend van dat touw afhalen lukt me maar niet.

Iemand tips.

Geplaatst:

Activeer death eye en plaats een kruisje op het touw, om zo het touw doormidden te schieten. Easy as can be. :puh:

Geplaatst:

Hmm dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, zal het eens proberen de volgende keer. Dank je voor je antwoord.

Geplaatst:

Mijn vraag met dat paard is eindelijk gelukt, ik deed Right-Stick inplaats van Lef-Stick

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan niet verder komen bij de missie van west-dickens: the sport for kings and liars, mijn paard is altijd te traag en moet steeds stoppen met galloperen hoe kan ik dit halen? :N (ik heb em voor de ps3)

Bewerkt: door jordycorba
Geplaatst:

jordy, zo is 't mij gelukt, 5,6x probere dan kan je de race skippen ;d

Geplaatst:

hoe bedoel je skippen(ik weet wat het betekent) komt dat dan in beeld te staan ofzo? ik heb het al 4 uur achter elkaar geprobeert!! :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...