Niiek Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 hoe bedoel je skippen(ik weet wat het betekent) komt dat dan in beeld te staan ofzo? ik heb het al 4 uur achter elkaar geprobeert!! als je failt, staat er A return from checkpoint enz, bij mij stond er na een tijdje, Y skip to next checkpoint, toen was de race voorbij
jordycorba Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Dat is echt geniaal! hopen dat het ook op de ps3 werkt.
vice infernusX Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 hoe bedoel je skippen(ik weet wat het betekent) komt dat dan in beeld te staan ofzo? ik heb het al 4 uur achter elkaar geprobeert!! als je failt, staat er A return from checkpoint enz, bij mij stond er na een tijdje, Y skip to next checkpoint, toen was de race voorbij Ik had ook problemen metdie missie maar na 2 keer haalde ik hem en ik ben na de missie "Assault on Fort Mercer" (topmissie trouwens ik ben gek op die Gattling gun ) nu door in Nuevo Paraiso, Mexico
Forumrunner Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik ben nu bij een van de laatste missies in blackwater. Ik word alleen steeds zo makkelijk doodgeschoten. Tips?
moechy Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Ik ben nu bij een van de laatste missies in blackwater. Ik word alleen steeds zo makkelijk doodgeschoten. Tips? Meer dekking zoeken.
Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ik ben nu bij een van de laatste missies in blackwater. Ik word alleen steeds zo makkelijk doodgeschoten. Tips? Meer dekking zoeken. Ik ben er vergeten bij te zeggen dat het die missie achterin de auto is.
DingKing Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Kan ik hier ook vragen stellen over side missions + de missies die je van vreemden krijgt? Zo ja, zeg het ff dan verander ik even deze tekst in mijn vraag
vice infernusX Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Kan ik hier ook vragen stellen over side missions + de missies die je van vreemden krijgt? Zo ja, zeg het ff dan verander ik even deze tekst in mijn vraag Lijkt me logisch van wel, het hoeft niet alleen over de missies te gaan. Dit topic is voor als je hulp nodig heb met van alles in de game.
Visser23 Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Ik denk dat het beter is om aparte topics te openen, aangezien bij één topic alles door elkaar gevraagd en uitgelegd wordt. Dat zal niet erg goed werken. Niet mee eens, PB dan even.
Recommended Posts