Coeluh Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Als ik san andreas doe, loopt alles lekker, maar kapt ie naa een tijdje spelen. Hoe komt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) gebruik zoekfuntie er zijn zoveel meer topics met dit onderwerp maar je moet gewoon f in die andere topics kijken mischien vind je daar je antwoord :rolleyes: Edit door Exabyte: Dubbelpost Verwijdert en gebruik niet meer overvloedig smiles. Bewerkt: 22 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Als ik san andreas doe, loopt alles lekker, maar kapt ie naa een tijdje spelen. Hoe komt dat? Gewoon een keer het spel opnieuw installeren of helpt dat niet? Bewerkt: 22 juni 2005 door marcelheerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 komt er dan niet onvoldoende virtueel geheugen, dat had ik ook bij vice city :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Edit door Exabyte: Dubbelpost Verwijdert en gebruik niet meer overvloedig smiles. bedankt ik kreeg hem al niet weg. en sorry van de teveel smiles. ik zou het voortaan niet meer doen. ontopic: ik heb even rondgekeken op de andere topics hier over is heb het volgende gevonden kijk zelf maar. Maar het werkt nu wel gelukkig ergens gelezen dat stardocks tools zoals windowblinds, en objectdock problemen voor kunnen zorgen. daarnaast heb ik EAX van mn soundcard uitgeschakeld. daarnaast automatisch rebooten in configuratie scherm -> systeem ->advanced uitgeschakeld. en Ik heb dit probleem verholpen door de pc helemaal te scannen op virussen en ik heb de pc met systeemherstel een stukje terug gezet..... En probleem verholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.