Jump to content

San Andreas Stop na 30 min

Coeluh

Recommended Posts

gebruik zoekfuntie er zijn zoveel meer topics met dit onderwerp

maar je moet gewoon f in die andere topics kijken mischien vind je daar je antwoord :rolleyes:

Edit door Exabyte: Dubbelpost Verwijdert en gebruik niet meer overvloedig smiles.

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Als ik san andreas doe, loopt alles lekker, maar kapt ie naa een tijdje spelen. Hoe komt dat?

Gewoon een keer het spel opnieuw installeren of helpt dat niet?

Bewerkt: door marcelheerde
Delen op andere websites

Edit door Exabyte: Dubbelpost Verwijdert en gebruik niet meer overvloedig smiles.

bedankt ik kreeg hem al niet weg. en sorry van de teveel smiles. ik zou het voortaan niet meer doen.

ontopic: ik heb even rondgekeken op de andere topics hier over is heb het volgende gevonden kijk zelf maar.

Maar het werkt nu wel gelukkig 

ergens gelezen dat stardocks tools zoals windowblinds, en objectdock problemen voor kunnen zorgen. daarnaast heb ik EAX van mn soundcard uitgeschakeld.

daarnaast automatisch rebooten in configuratie scherm -> systeem ->advanced uitgeschakeld.

en

Ik heb dit probleem verholpen door de pc helemaal te scannen op virussen en ik heb de pc met systeemherstel een stukje terug gezet.....  En probleem verholpen 
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...