Jump to content

[RDR] RDR op Wikigta?

Recommended Posts

Geplaatst:

Komt er ook een walktrough versie van RDR op WikiGTA?

Ik zou dat wel fijn vinden, aangezien ik bij de andere 'normale' GTA games deze site wel altijd daarvoor heb gebruikt.

Gz Jurrian

Geplaatst:

Ik vind van wel. Misschien is RDR dan geen GTA maar het heeft zo z'n overeenkomsten.

Dat hadden de meeste andere games van R* niet en RDR is een topper en verdientwel een walktrough :Y

Geplaatst:

Ik vind van wel. Misschien is RDR dan geen GTA maar het heeft zo z'n overeenkomsten.

Dat hadden de meeste andere games van R* niet en RDR is een topper en verdientwel een walktrough :Y

Vind ik ook!:puh: En aangezien sommigen (bijvoorbeeld ik) hebben hulp nodig bij bepaalde dingen...:7 ((zij)missies, loacties enx.)

Geplaatst:

Nou ja, de letter in WikiGTA staan natuurlijk voor GTA en niet voor RDR. Maar jullie hebben gelijk dat de Rockstar-invloeden in beide games groot zijn en dat beide spellen bijzonder veel met elkaar gemeen hebben. Ik ga er zonder meer vanuit dat er wellicht ergens nog een verdwaalde domeinregistratie ligt die we wellicht kunnen gebruiken hiervoor en zal het "in de groep gooien"....... thumbsup2.gif

Geplaatst:

Ja leuke site, maar Wikigta blijft het beste in dit soort dingen. Ze hebben altijd alles wat je weten moet. Ook ben ik het helemaal met jullie eens. Het enige verschil in deze 2 spellen is de titel ;)!

Geplaatst:

Nou ja, de letter in WikiGTA staan natuurlijk voor GTA en niet voor RDR.

Ik vind dat dan ook totaal onnodig. Alle andere spellen door Rockstar Games/Take-Two hebben hooguit eén of twee pagina's op WikiGTA.

En nu met die Red Dead Redemption hype zou er opeens allemaal info over RDR moeten komen op WikiGTA. :N

Geplaatst:

Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR :bier: Proost!

Geplaatst:

Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR :bier: Proost!

Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV ;)

Daarom moet er nou een RDR walktrough komen. Het enige verschil met GTA is dat RDR een andere naam heeft en nog wat kleine verschillen zoals dat ik tot nu toe nog steeds geen EE heb ontdekt laat staan grappige plaatsnamen. Andere games van R* zoals Midnight club en Manhunt leken totaal niet op GTA :Y

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Daarom moet er nou een RDR walktrough komen. Het enige verschil met GTA is dat RDR een andere naam heeft en nog wat kleine verschillen zoals dat ik tot nu toe nog steeds geen EE heb ontdekt laat staan grappige plaatsnamen. Andere games van R* zoals Midnight club en Manhunt leken totaal niet op GTA :Y

Kleine verschillen in vergelijking met GTA ? :7

Het is een compleet andere game vergeleken met GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...