Jurrib Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Komt er ook een walktrough versie van RDR op WikiGTA? Ik zou dat wel fijn vinden, aangezien ik bij de andere 'normale' GTA games deze site wel altijd daarvoor heb gebruikt. Gz Jurrian Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik vind van wel. Misschien is RDR dan geen GTA maar het heeft zo z'n overeenkomsten. Dat hadden de meeste andere games van R* niet en RDR is een topper en verdientwel een walktrough Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ik vind van wel. Misschien is RDR dan geen GTA maar het heeft zo z'n overeenkomsten. Dat hadden de meeste andere games van R* niet en RDR is een topper en verdientwel een walktrough Vind ik ook! En aangezien sommigen (bijvoorbeeld ik) hebben hulp nodig bij bepaalde dingen... ((zij)missies, loacties enx.) Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Nou ja, de letter in WikiGTA staan natuurlijk voor GTA en niet voor RDR. Maar jullie hebben gelijk dat de Rockstar-invloeden in beide games groot zijn en dat beide spellen bijzonder veel met elkaar gemeen hebben. Ik ga er zonder meer vanuit dat er wellicht ergens nog een verdwaalde domeinregistratie ligt die we wellicht kunnen gebruiken hiervoor en zal het "in de groep gooien"....... Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Er zijn al wel engelse RDR wiki's en het is best wel duidelijk en uitgebreid hier eentje ervan. http://reddead.wikia.com/wiki/Red_Dead_Wiki Reageren
Jurrib Geplaatst: 22 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Ja leuke site, maar Wikigta blijft het beste in dit soort dingen. Ze hebben altijd alles wat je weten moet. Ook ben ik het helemaal met jullie eens. Het enige verschil in deze 2 spellen is de titel ! Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Nou ja, de letter in WikiGTA staan natuurlijk voor GTA en niet voor RDR. Ik vind dat dan ook totaal onnodig. Alle andere spellen door Rockstar Games/Take-Two hebben hooguit eén of twee pagina's op WikiGTA. En nu met die Red Dead Redemption hype zou er opeens allemaal info over RDR moeten komen op WikiGTA. Reageren
The360box Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR Proost! Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR Proost! Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 (bewerkt) Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR Proost! Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV Daarom moet er nou een RDR walktrough komen. Het enige verschil met GTA is dat RDR een andere naam heeft en nog wat kleine verschillen zoals dat ik tot nu toe nog steeds geen EE heb ontdekt laat staan grappige plaatsnamen. Andere games van R* zoals Midnight club en Manhunt leken totaal niet op GTA Bewerkt: 22 mei 2010 door vice infernusX Reageren
Jurrib Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Maar word die ook geupdate zoals alle andere wikipages? Reageren
vice infernusX Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Maar word die ook geupdate zoals alle andere wikipages? Lijkt me logisch Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR Proost! Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV Daarom moet er nou een RDR walktrough komen. Het enige verschil met GTA is dat RDR een andere naam heeft en nog wat kleine verschillen zoals dat ik tot nu toe nog steeds geen EE heb ontdekt laat staan grappige plaatsnamen. Andere games van R* zoals Midnight club en Manhunt leken totaal niet op GTA Kleine verschillen in vergelijking met GTA ? Het is een compleet andere game vergeleken met GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.