GTA-top Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 misschien onder een kopje "andere Rockstar Games" Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR Proost! Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV Daarom moet er nou een RDR walktrough komen. Het enige verschil met GTA is dat RDR een andere naam heeft en nog wat kleine verschillen zoals dat ik tot nu toe nog steeds geen EE heb ontdekt laat staan grappige plaatsnamen. Andere games van R* zoals Midnight club en Manhunt leken totaal niet op GTA Kleine verschillen in vergelijking met GTA ? Het is een compleet andere game vergeleken met GTA Ohja, dat is waar. Je kan helemaal geen burgers doden, free-roamen, zij-missies doen,... Zelfs de politie ontbreekt (sarcasme) Komaan. Ofwel speel jij de game niet, ofwel heb je twee dildo's in je oog gekregen... Reageren
Alchemy Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 hier nog een site waar je max info kunt vinden voor de 100% score http://www.reddead.net/forums/thread-red-dead-100-guide-to-redemption-walkthroughs-and-much-more Reageren
Hayte Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Dit vind ik te ver gaan, zo kan je wel van elke game een Wiki maken en ook van Midnight Club, waar misschien nog wel meer over te vertellen valt dan RDR Proost! Ja, maar het probleem is dus dat Midnight Club totaal niet op GTA lijkt. Red Dead Redemption lijkt erg veel op GTA. Het heeft zelfs dezelfde engine als GTA IV Dus zouden volgens jou ook MCLA en Table Tennis op GTAWiki moeten komen? Vraag me alleen af wanneer dit allemaal zal ophouden. Eerst, weeeeh, we willen een subforum op GTAForum voor RDR. Hebben we die. Weeeeh, we willen een wiki voor RDR. Wat komt er daarna? Weeeh, we willen een prijzenactie voor RDR, weeeh, we willen een apart forum voor RDR, weeeh.... Ik denk dat ze eerst maar eens moeten focussen op de wiki voor GTA IV en toebehoren. Die is op sommige plekken ook nog niet helemaal af, en dan moeten ze zich storten op een spel welke nog meer uitgebreiden is dan GTA IV? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Vraag me alleen af wanneer dit allemaal zal ophouden. Eerst, weeeeh, we willen een subforum op GTAForum voor RDR. Hebben we die. Weeeeh, we willen een wiki voor RDR. Wat komt er daarna? Weeeh, we willen een prijzenactie voor RDR, weeeh, we willen een apart forum voor RDR, weeeh.... Die prijzenactie komt er zal zeker aan: ^^ De echte fans moeten trouwens de website in de gaten houden. We gaan binnenkort fantastische Red Dead Redemption prijzen weg geven!_______________________________Zelf zou ik ook wel graag willen dat er een RDR sectie op WikiGTA komt. Waarschijnlijk komt die ook wel als je deze link bekijkt. Reageren
jordycorba Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 het zou leuk zijn maarja het blijft wikigta! het zou wel vet cool zijn Reageren
OG-J Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Inderdaad, Red Dead Redemption moet écht wel opgenomen worden in de Wikigta, moest het spel GTA Western noemen ofzo zou iedereen het een perfecte GTA-game vinden. Wie vindt er nog dat Read Dead Redemption op WikiGTA een pagina moet krijgen als "Spin-off GTA: Read Dead Redempton'? Reageren
Fezz Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 het wordt opgenomen, kijk maar. Er staat nu ook plattegronden op de pagina. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Eerlijk gezegd vind ik het onzin dat RDR wordt opgenomen. Waarom dan ook niet Bully/Canis Canem edit? Dat is GTA op een school alleen dan minder gewelddadig. Het is gewoon tijdelijk een hype maar na een tijdje zal het gewoon een wild-west game zijn. Als je zo graag RDR op wikigta wilt doen, kan je het beter een wiki voor alle R* games maken. Reageren
Raalte86 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Zou eigelijk niet verkeerd wezen. Bij mij heet RDR al GTH, Grand theft Horse LOL. Anders beginnen een aantal leden een WikiRDR (ideetje??) Zijn vast wel leden die er handig in zijn en er tijd voor hebben. Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Of je zet Deze bij je favorieten. Hier staat alles op, lekker compleet en hier heeft men er niks voor hoeven te doen. Verder vind ik het al best ver gaan dat er een RDR subforum is, nota bene op een GTA forum. Als je een RDR gedeelte op WikiGTA zet, dan gaat het voor mij te ver. Je moet blijven bij waar je ooit voor bent opgericht. En hier is dat dus GTA. Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 dan moet er wel red dead revolver bij en als we toch bexig zijn bully en als we die dan ook doen.... moschien een wat uirgebreidere uitleg van het spel en de missie's maar een hele site kom op Reageren
Ak47 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Het lijkt mij echt gaaf en interessant om hier een wiki over te zien, want het is echt een te gekke game eerlijk gezegd vind ik het onzin dat RDR wordt opgenomen. Waarom dan ook niet Bully/Canis Canem edit? Dat is GTA op een school alleen dan minder gewelddadig. Het is gewoon tijdelijk een hype maar na een tijdje zal het gewoon een wild-west game zijn. Als je zo graag RDR op wikigta wilt doen, kan je het beter een wiki voor alle R* games maken. ^Zo`n beetje alle gamessittes zoals IGN, InsdeGamer en anderen geven het spel de beoordeling "Legendarisch" dus ik denk niet dat dit "gewonn een hype is..."^ Bewerkt: 12 juni 2010 door Ak47 Reageren
Faenty. Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 en gta is dus ook gewoon een hype dus eigenlijk moet die geen pagina's krijgen Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Eerlijk gezegd vind ik het onzin dat RDR wordt opgenomen. Waarom dan ook niet Bully/Canis Canem edit? Dat is GTA op een school alleen dan minder gewelddadig. Het is gewoon tijdelijk een hype maar na een tijdje zal het gewoon een wild-west game zijn. Als je zo graag RDR op wikigta wilt doen, kan je het beter een wiki voor alle R* games maken. Omdat dat spel veel minder populair is? Komaan, jongens. Jullie weten toch dat RDR ontzettend populair is bij de forummers? Dus, moest Bully-ding ook zo populair zijn, zouden ze dat ook doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.