Jump to content

Thema's downloaden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wilde net een thema downloaden voor windows xp. Ik kom er wel een heleboel tegen op internet, maar het downloaden lukt niet echt. Ik wilde dit thema downloaden. Ik installeer hem eerst. Daarna komt er ook een bestand op mijn bureaublad te staan. Maar als ik kijk bij de lijst van thema's staat hij er niet bij. Ook als ik hem daarna opzoek vind hij hem niet. Maar hij staat er wel gewoon. Kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Voor dat thema heb je speciale software e.d. nodig.

Als alternatief kun je dit thema overwegen:

zunetheme.jpg

De naam is Zune en is hier te downloaden.

Geplaatst:

Je moet zorgen dat je UXTheme.dll is gepatched, als dit neit is gebeurt kun je alleen themas gebruiken met een microsoft keurmerk, kortom dan zit je richting de stardock meuk waar je nooit meer vanaf komt. een UXTheme patcher is zo te vinden.

Geplaatst:

Voor dat thema heb je speciale software e.d. nodig.

Als alternatief kun je dit thema overwegen:

zunetheme.jpg

De naam is Zune en is hier te downloaden.

Heel erg bedankt! Die doet het. :)

Geplaatst:

Je moet zorgen dat je UXTheme.dll is gepatched, als dit neit is gebeurt kun je alleen themas gebruiken met een microsoft keurmerk, kortom dan zit je richting de stardock meuk waar je nooit meer vanaf komt. een UXTheme patcher is zo te vinden.

tadaaaaa, kun je ook anderen gebruiken ;)

Geplaatst:

Ik heb dat nu wel gedownload, maar hij doet het nog steeds niet. Misschien ligt het aan het thema of zo? Weet jij dan misschien een site met mooie thema's?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...