Hayte Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ook zijn de nieuwste grafische kaarten van NVidia slecht als het gaat om energieverbruik, en maken ze ook meer lawaai dan vergelijkbare ATi producten. De snelste grafische kaart van dit moment komt van ATi af, namelijk de HD5970 (vooral wanneer de Asus 5970 Ares komt). Reageren
iefen Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 oke, en nog 1 vraag: zou ik niet meer verdienen als ik mijn pc onderdelen verkoop ipv mijn hele pc? Reageren
Hayte Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) Het zal lastig zijn om alle onderdelen apart te verkopen. Misschien dat sommige mensen een paar onderdelen voor reperatie, maar misschien ook niet. Bewerkt: 3 juni 2010 door Hayte Reageren
iefen Geplaatst: 17 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 ik heb nog een vraag, want is het niet handiger om een nvidia kaart te kopen? want die spellen gaan allemaal met physx werken, mss wil k later nog 3d vision maar dan duurt het wel langer voor ik mijn pc heb want dan moet ik verder sparen. Reageren
Hayte Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Geplaatst: 17 juni 2010 NVidia kaarten zijn warmer, verbruiken meer, en zijn relatief duurder dan de ATi kaarten. Er zitten vrij wel geen nuttige dingen op een NVidia kaart die een normale gamer gebruikt. 3D is het belangrijkst, en aangezien dat nog een redelijk nieuwe en dure technologie is, zou ik er ook even mee wachten als ik jou was. Reageren
iefen Geplaatst: 18 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) ok thnx Bewerkt: 18 juni 2010 door iefen Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 en het zal normaal nog een 2 tot 4 jaar duren voor er PC schermen zouden komen met 3D ondersteuning die betaalbaar zijn voor de gewone mens, dus geen reden tot het nu al aanschaffen van een kaart die 3D ondersteunt aangezien ie al "erg" verouderd zal zijn als je eindelijk zo'n scherm zal (kunnen) kopen. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Dan gebruik je die gewoon als 3D en Physx grafische kaart, en stop je er een betere bij. Zo moeilijk is dat niet. Reageren
iefen Geplaatst: 7 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 sorry voor de bump maar hoeveel zou een i7 pc kosten want misschien krijg ik wel wat meer geld en zie je veel verschil in prestaties? Reageren
rienie Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Ik heb bij 4Launch ef een systeem samengestelt en dat komt op 1076 uit met een beeldscherm van 163 en een case van 60 euro ofso( die ga ik zelf kopen). Maar bij de pc winkel in de buurt zeggen ze dat je beter een OCZ ModXStream kan kopen want daar kan je de kabels eraf halen en hij is een stuk stiller. Bewerkt: 7 juli 2010 door rienie Reageren
Hayte Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik heb bij 4Launch ef een systeem samengestelt en dat komt op 1076 uit met een beeldscherm van 163 en een case van 60 euro ofso( die ga ik zelf kopen). Maar bij de pc winkel in de buurt zeggen ze dat je beter een OCZ ModXStream kan kopen want daar kan je de kabels eraf halen en hij is een stuk stiller. En je punt is...? Overigens zijn er meerdere modulaire voedingen dan alleen de OCZ voeding, en is de huidige voeding al zeer stil. De modulariteit bevordert de airflow van je pc, omdat er geen doelloze kabels rond je kast zwerven. Maar dit heeft pas echt invloed wanneer je gaat overclocken. @iefen; een i7 systeem zou je kunnen doen, maar adviseer ik je niet. Dan kom je op zo'n 200 euro extra, maar krijg je een bottleneck vanwege je grafische kaart die dan te zwak zou zijn in vergelijking met je processor. Reageren
rienie Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Hayte wat bedoel je met ''En je punt is...?''. Het enige wat ik probeer is een beetje informatie te geven. Reageren
Hayte Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Dat eerste over 4Launch vond ik gewoon gaar en snapte het doel er niet van. Reageren
iefen Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 kan ik met dit systeempje eigenlijk wel crossfire draaien, want ik denk dat ik mss over een paar maanden een 2e video kaart erbij wil prikken maar dan moet ik wil weten of het qua voeding en qua pci-e sloten wel goed is. want ik heb 2 pci-e x16 sloten waarvan 1 in x4modus draait ofzo en ik weet niet of mijn voeding het zou trekken Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Iefen voordat je hier een heel vragentopic voor jezelf maakt, kun je zelf best ook wat opzoeken via het internet, google, tweakers, hardware.info etc is your friend. Voor de rest zorg eens eerst dat je echt een vast bedrag in je hoofd hebt wat je uit wilt geven aan je pc. als dit echt serieus is vraag dan aan iemand om een samenstelling te maken voor je, want nu verdoe je gewoon andermans tijd omdat je zelf wat lui bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.