S.W.A.T. Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb een probleem op de social club, als ik wil kijken wat ik nog moet doen voor de 100% dan laad de pagina van de 100% heel langzaam, en als hij klaar is met laden staat er :Sorry! An error occurred while processing your request. Ik kan wel gewoon mijn trophies bekijken maar de 100% pagina laad niet, weet iemand hiervoor een oplossing of heeft iemand anders dit probleem ook? Bij voorbaat dank S.W.A.T. Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb hetzelfde. Zal binnenkort vast wel gefixed worden denk ik. Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb nergens last van, Bij mij doet hij het gewoon. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Bij mij doet hij het nu eindelijk ook weer, was misschien een tijdelijke bug. Reageren
FGras Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 kan geeneens op de social club kijken omdat ik mijn echte leeftijd heb ingevoerd :/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.