paul007 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Hoi iedereen, Ik heb een klein vraagje, bestaat er misschien een tool of programma waarmee je je foto's kan bewerken alsof ze zijn gemaakt met een visoog lens? Zo hoef ik geen dure lens te kopen maar heb ik toch wel een paar vette foto's. Voorbeeld van een foto gemaakt met een vis-oog lens (fish-eye): Alvast bedankt! Cheers paul007 Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Hej, Heb je toevalling Adobe Photoshop geinstalleerd? Daarmee kun je ook een fish-eye effect toepassen op een foto of afbeelding (Heb ik zelf niet gedaan, maar gevonden op internet) Tutorial 1 Tutorial 2 Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Echt fish-eye kan niet. Een fish-eye objectief is namelijk anders geslepen, de voorste lens is rond. Daardoor vangt het ander licht op. Dus foto's die met een Fish-eye objectief zijn gemaakt hebben er dingen op staan die voor een gewoon objectief buiten beeld vangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.