xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Hey, ik heb een probleem met m'n DVD-drive. Hij heeft geen zin meer om CD's af te spelen of te branden. Zegt dat er geen disc in zit, maar zit zit er dus wel in. Weet iemand hoe ik het kan oplossen? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Staat je DVD-Drive nog bij Apparaten en printers? Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Staat je DVD-Drive nog bij Apparaten en printers? Apparaten en Printers? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Staat je DVD-Drive nog bij Apparaten en printers? Apparaten en Printers? Als je dat niet hebt heet het apparaatbeheer dacht ik Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Staat je DVD-Drive nog bij Apparaten en printers? Apparaten en Printers? *plaatje* Als je dat niet hebt heet het apparaatbeheer dacht ik Daar heb ik helemaal niks staan Ik heb een update geprobeerd, maar het verhielp het probleem niet. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Als hij er niet bij staat is hij denk ik kapot. En dan heb je maar een optie: De DVD drive vervangen, je kunt zelf een DVD drive bestellen maar je kunt het ook bij de pcboer laten doen Reageren
Flitskikker Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Onzin. Bij Apparaten en printers staan geen schijfstations. Ga naar Configuratie en dan Apparaatbeheer, kijk eens of hij daar bij staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.