Jump to content

At-400 Vindplaats


The360box

Recommended Posts

Ik wil weer eens vliegen met de AT400, en ga naar de hangar op Las Ventarus, eenmaal de deur geopend zie ik niks, na 10 x openen ook niks, heb er 3 x mee gevlogen en weet niet echt de 'code' meer. Speel op de PS2. Moet je er iets 4 zetten op door de hangar lopen? En het is me opgevallen dat er niet echt een vragen topic is waar iedereen een vraag kan vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Normalerwijs moet die AT-400 daar staan, of toch tenminste de volgende keer dat je er komt. Er is geen cheat voor de AT-400 en al helemaal niet op de PS2, je zult dus moeten blivjen proberen vrees ik :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook heel vaak dat ie er niet staat, maar heel soms wel. Volgens mij is dat een bug op de PS2. Gewoon heel vaak proberen en soms staat ie er wel, dat heb ik ook bij de Sparrow op Madd Dogg's huis en alle mavericks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het proberen, want vind dit wel irritant opdat je hem gewoon moet kunnen vliegen.

Uit het noorden, dus eerst naar de hangar en dan naar het andere eind rijden en terug is een optie maar dan alleen zonder politie achter je aan. :bier:

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je moet niet de deur dicht doen, en dan meteen wachten. pak een shamal ofzo en vlieg een rondje door san andreas, langs shady creeks, chilliad, en ook verdant bluffs, land daarna vanuit het noorden, stap ongeveer op de helft van het vliegveld uit, en loop naar de hangar. Dat werkt op pc ALTIJD!

ps weet ik niet.

Bewerkt: door thew78
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar ik vind dit echt vaag! Toen ik San Andreas op de Playstation 2 speelde stond de AT 400 er toch altijd.

Ik vond de AT wel een vliegtuig wat toch wel bijzonder was om mee te vliegen, ik vind het nog steeds jammer dat die shit allemaal

niet mogelijk is in GTA 4... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...