Jump to content

Dubbele muziek filteren


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik heb heel veel muziek (360+ uur), maar hier zitten heel veel dubbele bij. Ik heb eens een programma gezien dat dubbele bestanden kan filteren aan de hand van de 'meta-gegevens' (of hoe die dingen heten, ik bedoel dat waar je info over het bestand kan invoegen). Nu weet ik niet meer hoe dat programma heet. Kan iemand me zeggen hoe dit programma heet?

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste denk ik niet dat zal werken, want je kan niet zoeken in die informatie van artiest/titel. Die tweede is nu aan het lopen, als hij klaar is zal ik deze post bewerken en de uitslag geven.

Edit: Nee, helpt niet zo goed, ben nu een hoop kwijt. Gelukkig uit voorzorg wel opdracht gegeven om in de prullenbak te gooien.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik zal dit programma eens proberen, als het gelukt is edit ik wel. En al dat spul dat je bij Gold erbij krijgt boeit me niks.

Edit: Programma geïnstalleerd, maar waar kan ik de liedjes filteren?

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je nummers hebt toegevoegd aan je bibliotheek, kan je ze net als bij Windows Verkenner sorteren door op de kopjes boven de lijst te klikken (wel eerst natuurlijk op een map links onder de map Bibliotheek klikken). Nu kan je makkelijk liedjes met bijvoorbeeld dezelfde titel onder elkaar zien (als je op titel sorteert), ook al staan ze ergens anders of hebben ze een andere naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik gemerkt, maar die eerste van BoerBanaan kan voor zover ik zag alleen op bestandsnaam zoeken (en die verschillen soms heel erg) en die tweede vindt te veel..

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...