MidnightMayhem Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Beste Gta-forummers, Ik heb een ongewoon zeldzaam zaadje gevonden in De Sims 3. Maar mijn 'plantvaardigheid' is niet niveau 5, hoe kan ik deze verhogen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Kan je daar geen boeken over lezen uit de bibliotheek? Of doe gewoon wat je al kan met planten om zo ver te trainen. Reageren
Niiek Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Je kan boeken lezen en tuinieren zoals al gezegt is, maar ook TV kijken naar die tuinier zender Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 (bewerkt) Aangezien ik geen topic kon vinden over de sims 3, plaats ik het hier. Misschien kan een mod het verplaatsen? Ik ben van plan om 2 uitbreidingen voor de sims 3 te halen. Welke zal ik kiezen en waarom? E: Ik heb de Sims 3 maar hoe krijg ik die op Steam, hij staat nu apart. Bewerkt: 21 juni 2014 door Crazy-Ghost Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Heb je een code? Dan kan je die invullen bij Steam. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 En waar moet ik dat invullen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.