Jump to content

Stevie's garage dicht?


Dannis

Recommended Posts

Ik heb de missie waarin ik auto's moet brengen voor Stevie en/of Brucie al gedaan nu weet ik dat je na deze missies ook auto's kunt afleveren om er zo wat geld mee te verdienen.

Nu heb ik een Turismo en sta voor de garage (Bohan) maar die gaat niet open????, ik heb ook al bij Brucie's garage gestaan (denk dat tenminste want daar moest ik eerder auto's heen brengen) en die gaat ook niet open?????

Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat hier van informatie voor je staat: Klik Hier!

Nee hierin staat alleen de algemene info over de missie Stevie's car theft....onderaan staat wel dat je na deze missie willekeurige auto's kunt brengen voor geld...en dat wil ik maar kan niet omdat de garage niet open gaat...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat hier van informatie voor je staat: Klik Hier!

Nee hierin staat alleen de algemene info over de missie Stevie's car theft....onderaan staat wel dat je na deze missie willekeurige auto's kunt brengen voor geld...en dat wil ik maar kan niet omdat de garage niet open gaat...

* Je kunt voortaan elk voertuig, op overheidsvoertuigen na, naar Stevie's garage brengen, hij zal deze van je kopen. De prijs hangt af van de staat waarin het voertuig verkeert, en welk voertuig. Zo zul je meer krijgen voor een Infernus dan voor een Faggio.

Ik doe dit vrijwel nooit omdat ik nu aan 1 Miljoen wel genoeg heb en ik koop toch nooit eten, kleren etc. Dit verklaart wrm je zo weinig geld krijgt want je hoeft geen huizen en auto's te kopen.

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Bij Brucie gaat dit sowieso al niet...

Heb je alle 30 de auto's van Stevie wel al afgeleverd? :7

Hoe weet ik zeker of ik alle auto's naar hem heb gebracht.

Het is alweer een tijd geleden dat ik gespeeld heb, en kan het me ff niet meer herinneren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog een sms bericht van hem heb om een auto te brengen dan moet je het nog afmaken :)

Oke zal eens ff checken. ;)

Heb het al gevonden, bleek idd nog een sms open te staan, enz. enz.

Bedankt voor de hulp, SLOTJE.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...